رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
  • کد خبر : ۲۳۴۳۷
  • چاپ خبر : استعدادیابی دانش آموزان بافقی در رشته ورزشی تنیس روی میز

استعدادیابی دانش آموزان بافقی در رشته ورزشی تنیس روی میز

در استعدادیابی ورزشی، از بین 200 دانش آموز 20 نفر انتخاب شدند. به گزارش آفتاب بافق؛ به همت هئیت تنیس رومیزی شهرستان بافق و همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن، اداره آموزش و پرورش بافق  از دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان استعداد یابی شد. در این استعداد یابی 200 دانش آموز پسر با توجه به […]

در استعدادیابی ورزشی، از بین 200 دانش آموز 20 نفر انتخاب شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ به همت هئیت تنیس رومیزی شهرستان بافق و همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن، اداره آموزش و پرورش بافق  از دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان استعداد یابی شد.
در این استعداد یابی 200 دانش آموز پسر با توجه به آیتم های موردنظر مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت 20 تنیسور از این دانش آموزان خردسال انتخاب و جهت آموختن تکنیک و تاکتیک های رشته تنیس روی میز به سالن اختصاصی آهنشهر فراخوانده شدند و رسما از یکشنبه  کار خود را آغاز کردند.

در این جلسه ابتداء با آیاتی از کلام الله مجید، رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد به عنوان سخنران مراسم از حضور و همراهی والدین تنیس باز تقدیر و تشکر کرد.
عباس یزدانی با مهم دانستن ورزش تنیس روی میز گفت: یکی از ورزشهایی که باعث تحرک همزمان و به کارگیری مغز میشود رشته تنیس روی میز است که همزمان از دو نیم کره خود استفاده می کند.
رئیس هیات تنیس رومیزی استان یزد اظهار داشت: در این زمان که فرزندان ما به بازیهای رایانه ای گرفتار شدند و به نوعی اعتیاد بازیهای رایانه ای آنان را تسخیر کرده والدین با ورزش تنیس که کمترین هزینه را دارد می توانند آنان را به بازی تنیس آشنا کنند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نیز در سخنانی کوتاه بیان داشت: برای شکوفا کردن این ورزش مفرح و شاد همراه و همدوش هئیت تنیس استان و شهرستان از هرگونه همکاری دریغ نکرده و تنیس رومیز را دررشته پسران و دختران به جد پیگیری خواهیم کرد.
رحمان مظفری رئیس هئیت تنیس روی میز شهرستان بافق در ادامه به عنوان سخنران بعدی از همکاری مجدانه هادی شیرازی که در امر استعداد یابی دانش آموزان و همکاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق تقدیر و تشکر کرد و گفت: تنیس روی میز با انتخاب کمیته ها و هئیت رئیسه مستقل تنیس روی میز را پویا خواهد کرد.
مظفری افزود: با کمک و همکاری اعضای انتخاب شده مطمئنا در تنیس روی میز حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
در پایان این مراسم آقایان علی اصغر رنجبر رئیس آموزش و پرورش، علی محمد رنجبر و محمدرضا کاظمی به عنوان اعضای هئیت رئیسه انتخاب و کمیته های منتخب نیز احکام آنان اهداء شد.
خانم شهناز پاکزاد به عنوان نایب رئیس تنیس روی میز انتخاب شد و همچنین به منظور تجلیل از خردسالان مستعد در رشته تنیس روی میز هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده