رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
  • کد خبر : ۲۳۴۴۸
  • چاپ خبر : دیدار با خانواده معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد؛

دیدار با خانواده معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی

در راستای تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت، مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق باخانواده معظم شهدای این شرکت دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در هفتمین روز از ایام ا… دهه مبارک فجر مسؤل کمیته فرهنگی ،برخی از معاونین و مدیران این شرکت با همراهی […]

در راستای تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت، مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق باخانواده معظم شهدای این شرکت دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در هفتمین روز از ایام ا… دهه مبارک فجر مسؤل کمیته فرهنگی ،برخی از معاونین و مدیران این شرکت با همراهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران بافق، با خانواده معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی دیدار کردند.

مدیر راوبط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در این نشست صمیمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی نسبت به درخواست های خانواده شهدایی که مورد بازدید قرار گرفتند قول پیگیری داد و با تقدیم هدایایی از صبر ، ایثار و فداکاری این خانواده های معظم قدردانی کرد.

رضا فلاح مبارکه با ابلاغ سلام مدیر عامل شرکت که به علت سفر کاری نتوانسته بود در این دیدار حضور یابد گفت: این دیدار به نیابت از مدیرعامل شرکت برای تجلیل از مقام شامخ شهدا،احوالپرسی و رفع مشکلات خانواده های ایشان صورت پذیرفته است.

لازم بذکر است در این دیدار از خانواده های شهیدان: قاسمیان، رضایی، ایزدیان، حیدری پور و بابایی تجلیل شد و این دیدارها با خانواده دیگر شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی ادامه خواهد داشت.

منبع : مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده