رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
  • کد خبر : ۲۳۴۸۵
  • چاپ خبر : اقدامات امروز در راه سازی نوید خوبی برای ایجاد و توسعه راههای شهرستان خواهد بود
فرماندار بافق:

اقدامات امروز در راه سازی نوید خوبی برای ایجاد و توسعه راههای شهرستان خواهد بود

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز و بدون هیچ گونه مراسم رسمي، 15 كيلومتر از باند دوم بزرگراه يزد – بافق تحويل موقت و روي ترافيك باز شد تا مورد استفاده قرار بگيرد. فرماندار بافق گفت: در مابقي مسير نيز از دو طرف، دو شركت پيمانكار فعال هستند و اميدواريم به زودي قير پاشي قسمتي […]

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز و بدون هیچ گونه مراسم رسمي، 15 كيلومتر از باند دوم بزرگراه يزد – بافق تحويل موقت و روي ترافيك باز شد تا مورد استفاده قرار بگيرد.
فرماندار بافق گفت: در مابقي مسير نيز از دو طرف، دو شركت پيمانكار فعال هستند و اميدواريم به زودي قير پاشي قسمتي از آن نيز شروع شود.
زاده رحمانی اظهار داشت: روكش جاده زرند نيز تا كيلومتر ١٠ جلو رفته و همچنين روكش جاده بافق – شادكام و قطرم نيز در حال اجراست.
وی خاطر نشان کرد: ضمنا عمليات ريگلاژ و مناسب سازي بستر جاده نوق نيز در حوزه استان كرمان در حال اجراست و آن طور كه پيمانكار مي گفت، در ماه آينده قيرپاشي و آسفالت آن شروع مي شود.
وی در پایان یادآور شد: مجموع اين اقدامات، نويد خوبي را براي ايجاد و توسعه راه ها خواهد داد.
زاده رحمانی به راهسازان و راهداران زحمتكش خداقوت گفت و از تيم فني و كارگراني كه در اين محورها زحمت مي كشند، سپاسگزاری کرد.
لازم بذکر در بازدید ميداني امروز صبح معاون عمرانی استاندار به پیمانکار اطمينان لازم داده شد که کار خود را به نحو احسن ادامه دهد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده