رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
  • کد خبر : ۲۳۵۳۴
  • چاپ خبر : یادواره شهدای شهرستان بافق برگزار می شود

یادواره شهدای شهرستان بافق برگزار می شود

سخنران مراسم، “حجت الاسلام والمسلمین شهیدی” ،  نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواهد بود.  به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگان شهرستان بافق در گفتگوی کوتاه از برگزاری یادواره شهدای شهرستان بافق با سخنرانی معاون رئیس جمهور و  رئیس بنیاد شهید و امور […]

سخنران مراسم، “حجت الاسلام والمسلمین شهیدی” ،  نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواهد بود.

 به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگان شهرستان بافق در گفتگوی کوتاه از برگزاری یادواره شهدای شهرستان بافق با سخنرانی معاون رئیس جمهور و  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبرداد.

وی گفت: یادواره شهدای شهرستان بافق در روز 21 بهمن ماه 1395 برگزار خواهد شد و در این مراسم باشکوه نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  “حجت الاسلام ولمسلمین شهیدی” سخنرانی خواهد کرد.

دهقانزاده زمان برگزاری مراسم را پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و در محل مسجد جامع بافق عنوان کرد و اظهار داشت: از کلیه همشهریان که کما فی السابق در مراسم های  ویژه شهداء حضور داشتند،  دعوت می کنم که در این مراسم نیز حضور گسترده داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید بافق ادامه داد: ما باید با ارج نهادن به مقام شامخ شهداء یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی بداریم و مانند دیگر یادواره های گذشته  یادوره ای بسیار عالی و در خور شان شهداء برگزار کنیم.

دهقانزاده در پایان گفت: نظر به اینکه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در بافق حضور دارند، خانواده های عزیز  شهداء می توانند مشکلات خود را به صورت مکتوب  و در وقت اداری به بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل داده تا به دست رئیس بنیاد شهید کشور داده شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده