رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
  • کد خبر : ۲۳۵۳۹
  • چاپ خبر : اهمیت ساخت مجموعه باغ ایرانی کمتر از معدن نیست
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد:

اهمیت ساخت مجموعه باغ ایرانی کمتر از معدن نیست

سید حسینی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد در حاشیه مراسم کلنگ زنی باغ ایرانی این شهر گفت: اهمیت ساخت مجموعه فرهنگی تفریحی باغ ایرانی کمتر از معدن نیست. به گزارش آفتاب بافق؛ معاون هماهنگی  امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه برای طراحی و ساخت این مجموعه مشاور بسیار خوب و توانمندی انتخاب شده است […]

سید حسینی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد در حاشیه مراسم کلنگ زنی باغ ایرانی این شهر گفت: اهمیت ساخت مجموعه فرهنگی تفریحی باغ ایرانی کمتر از معدن نیست.
به گزارش آفتاب بافق؛ معاون هماهنگی  امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه برای طراحی و ساخت این مجموعه مشاور بسیار خوب و توانمندی انتخاب شده است اظهارداشت: با توجه به اهمیت پروژه، عملیات ساخت آن سریعا اجرا شود.
شهردار بافق هم در این مراسم ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر اذعان داشت: مجموعه تفریحی باغ ایرانی در زمینی به مساحت چهل هزار متر مربع ساخته می شود.
سید علی نوروززاده افزود: این مجموعه به سبک باغ های ایرانی شامل فضای سبز عمومی، تالار، فرهنگسرا،موزه، کتابخانه، حمام سنتی و آب درمانی و مجموعه های تجاری و پذیرایی در حاشیه بلوار انقلاب ساخته و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی به طرح ساخت قطعات دوم و چهارم بلوار ایت ا… میرغنی زاده جمعا به طول چهار هزار و 250 متر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرای این پروژه ها شامل تملک و آزاد سازی مسیر، خاکبرداری و خاکریزی، زیر سازی، نصب سنگ جدول، آسفالت، و نصب علائم ترافیکی ، که به مساحت 151 هزار و 900 متر مربع بود که امروز به بهر برداری رسید.
شهردار بافق همچنین به افتتاح پروژه ساماندهی خیابانهای امام رضا(ع) و شهید تفکری اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه ها نیز با اجرای عملیات نوسازی سنگ جدول و رنگ آمیزی آنها، موزائیک فرش پیاده روها، اصلاح شبکه آبیاری فضای سبز و نصب تابلوهای جدید شناسایی معابر تکمیل مورد بهر برداری قرار گرفت.
نورززاده افتتاح روشنایی قطعه سوم بلوار آیت ا… میرغنی زاده را نیز یاد آور شد و گفت: خرید و نصب 114 پایه روشنایی چند وجهی گالوانیزه به طول 3 هزار و 400 متر رفت و برگشت، خرید و نصب چراغ های LED همراه با سایر ملزومات مرتبط در این بلوار از دیگر پروژه های افتتاح شده شهرداری بافق در ایام ا… دهه مبارک فجر بود.
وی آسفالت معابر اصلی شهرک های امام حسین و 5/3 هکتاری را از دیگر پروژه های افتتاح شده در این ایام اعلام و خاطرنشان کرد: در این شهرک ها، عملیات زیر سازی و آسفالت معابر اصلی و بستر سازی ایجاد فضای سبز انجام شده است.
شهردار بافق تصریح کرد: کلنگ زنی پارک شاهد در محله فخریه و افتتاح پروژه ساخت بلوار کشاورز و روشنایی آن توسط حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی ، نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور طی روزهای آینده انجام خواهد شد.
شایان ذکر است مجموع هزینه پروژه های افتاح شده شهرداری بافق در دهه فجر امسال بالغ بر 120 میلیارد ریال می باشد که از محل اعتبارات عمرانی شهرداری بافق تامین و پرداخت شده است.

منبع:روابط عمومی شهرداری بافق،

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده