رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
  • کد خبر : ۲۳۵۵۵
  • چاپ خبر : مراسم استقبال ازنماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید

مراسم استقبال ازنماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح روز چهارشنبه وارد یزد شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان این استان قرار گرفت. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی در فرودگاه شهید صدوقی یزد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هدف خود از […]

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح روز چهارشنبه وارد یزد شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان این استان قرار گرفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی در فرودگاه شهید صدوقی یزد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هدف خود از سفر به این استان را دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، ادای احترام به شهیدان، دیدار با جانبازان و خانواده های شهدا و شرکت در نشست شورای اداری استان اعلام کرد.

استاندار یزد هم با تبریک دهه فجر از حضور نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور به یزد قدر دانی و اظهار امیدواری کرد این حضور، منشا و خیرات و برکات برای مردم استان و جامعه ایثارگری یزد باشد.

بازدید از مرکز جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی استان، حضور در گلزار شهدای خلدبرین و افتتاح تقاطع غیر همسطح شهرستان مهریز از جمله برنامه های سفر سه روزه حجت الاسلام شهیدی در استان یزد است.

وی همچنین با حضور در شهرستان بافق ضمن ادای احترام به شهیدان در افتتاح پروژه های این منطقه شاملافتتاح مجتمع چهل واحدی مسکن محرومین،  بلوار کشاورز،  مدرسه خیری ابراهیمی و آنلودینگ ریلی شرکت سنگ آهن مرکزی

حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان یزد و دیدار با خانواده شهید مناقبی فر در تفت از دیگر برنامه ها معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید کشور در سفر به استان یزد است.

لازم بذکر است امام جمعه بافق نیز در مراسم استقبال امروز صبح در فرودگاه شهید صدوقی یزد حضور داشت.

 منبع: ایرنا

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده