رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
  • کد خبر : ۲۳۶۷۷
  • چاپ خبر : برای سلامتی و موفقیت دخترم دعا کنید
مادر کماندار بافقی؛

برای سلامتی و موفقیت دخترم دعا کنید

مبینا فلاح کماندار بافقی بازیکن، تیم ملی تیر و کمان برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی داخل سالن که در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود، بامداد  جمعه راهی آمریکا خواهد ش،  وی از ناحیه پشت دست دچار آسیب دیدگی  می باشد. به‌ گزارش آفتاب بافق؛ مبینا فلاح کماندار بافقی که برای رقابتهای جام جهانی تیر […]

مبینا فلاح کماندار بافقی بازیکن، تیم ملی تیر و کمان برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی داخل سالن که در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود، بامداد  جمعه راهی آمریکا خواهد ش،  وی از ناحیه پشت دست دچار آسیب دیدگی  می باشد.

به‌ گزارش آفتاب بافق؛ مبینا فلاح کماندار بافقی که برای رقابتهای جام جهانی تیر و کمان فردا صبح عازم آمریکا می شود از ناحیه پشت دست دچار آسیب دیدگی شده است.

مادر کماندار بافقی از همشهریان خود خواست که برای سلامتی و موفقیت دخترش دعا کنند تا با بدست آوردن سلامتی بتواند با موفقیت میدان بازی را ترک و برای کشور و  شهرش افتخار کسب کند.

رقابت‌های جام جهانی تیروکمان از روز جمعه ۲۲ بهمن ماه در لاس‌ وگاس آمریکا برگزار می‌شود که تیم‌ ‌ملی تیروکمان ایران به دلیل تاخیر در صدور ویزا از سوی سفارت آمریکا در ارمنستان، فردا (جمعه) عازم رقابت‌ها می‌شود. با هماهنگی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها قرار است کمانداران ایران در رده سنی جوانان و نوجوانان رقابت‌های خود را از روز بیست و سوم بهمن ماه آغاز کنند.

کمانداران اعزامی به این رقابت‌ها عبارتند از سوگند رحمانی، مبینا فلاح بافقی، پریسا روحانیان، گیسا بایبردی، رضا شعبانی، برنا کریمی، آرمین رئیسی ، مهدی سرخوش، آرمین پاکزاد، دانیال حیدرزاده و مجید کیانزاد که به همراه پارک میون، سرمربی کره ای  تیم‌ ‌ملی تیروکمان و زهرا شعبانی به عنوان مربی و امید نجاری مدیر تیم‌های ملی فردا (جمعه) ساعت شش بامداد به همراه تیم راهی لاس‌ وگاس آمریکا خواهند شد.

فینال فینالیست‌های رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیروکمان نیز بعد از پایان این رقابت‌ها در آمریکا برگزار خواهد شد و ۱۶ نفر برتر این رقابت‌ها در آن شرکت خواهند کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده