رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
  • کد خبر : ۲۳۷۰۸
  • چاپ خبر : شهرداران جوان نقطه قوت شهر ها می باشند
معاون رئیس جمهور :

شهرداران جوان نقطه قوت شهر ها می باشند

به گزارش آفتاب بافق؛  حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی ، نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم افتتاح رسمی قطعه دوم بلوار کشاورز این شهر گفت: شهرداران و در کل نیروهای جوان نقطه قوت پیشرفت شهرها هستند و خواستار ادامه فعالیت های […]

به گزارش آفتاب بافق؛  حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی ، نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم افتتاح رسمی قطعه دوم بلوار کشاورز این شهر گفت: شهرداران و در کل نیروهای جوان نقطه قوت پیشرفت شهرها هستند و خواستار ادامه فعالیت های مستمر در راستای تحقق اهداف نظام و آرمانهای انقلاب شد.

وی با بیان اینکه اجرای این چنین پروژه هایی باعث رونق شهر می شوند  اظهارداشت: باید با برنامه ریزی اصولی و خرد جمعی و بکار گیری نیروهای توانمند ، شاهد توسعه و عمران و آبادانی بیشتر  بافق و سایر شهرهای کشور باشیم.

شهردار بافق هم در این مراسم ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر اذعان داشت: فاز دوم بلوار کشاورز به طول 1900 متراز ورزشگاه ایثار تا کنارگذر شمالی ادامه دارد.

سید علی نوروززاده ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه شامل تملک و آزاد سازی مسیر، خاک ریزی، زیرسازی، نصب سنگ جدول و آسفالت بود.

وی همچنین به پروژه  تامین روشنایی بلوار مذکور اشاره کرد و گفت: اجرای شبکه برق فشار قوی (20 کیلو ولت)به طول 1400 متر، خرید و نصب بالغ بر 200 پایه روشنایی گالوانیزه چند وجهی، خرید و نصب چراغ هایی با تکنولوژی ال ای دی فوق کم مصرف در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و سایر ملزومات مربوطه شامل فوندانسیون، کابل کشی و نصب تابلوهای برق از مهمترین اقدامات اجرایی در راستای تامین روشنایی بلوار کشاورز بوده است.

نوروززاده هزینه عملیات اجرایی احداث قطعه دوم بلوار کشاورز و تامین روشنایی آن شامل موارد مطرح شده را بالغ بر 27 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات عمرانی شهرداری بافق تامین و پرداخت شده است.

شایان ذکر است در مراسم افتتاح این بلوار، میر محمدی استادار یزد،امام جمعه،فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین شهرستان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده