رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
  • کد خبر : ۲۳۸۰۰
  • چاپ خبر : نگاهی گذارا به دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

نگاهی گذارا به دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

کمپ کویر نوردی شن و شادن در نمایشگاه بین اللملی گردشگری و صنایع وابسته حضور داشت. به گزارش آفتاب بافق؛ دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، که از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاههای تهران با حضور فعال کمپ های گردشگری، آژانسها ، هتلها، و فعالان بخش گردشگری و صنایع وابسته […]

کمپ کویر نوردی شن و شادن در نمایشگاه بین اللملی گردشگری و صنایع وابسته حضور داشت.

به گزارش آفتاب بافق؛ دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، که از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاههای تهران با حضور فعال کمپ های گردشگری، آژانسها ، هتلها، و فعالان بخش گردشگری و صنایع وابسته برگزارشد. علاوه بر فعالان داخلی نماینده هایی از کشورهای سوییس، روسیه، یونان، اسپانیا، عمان، ویتنام، کره جنوبی، عمان، ارمنستان، هند، گرجستان، باکو و تایلند حضور داشتند.
در دو سالن صنایع دستی کل کشور جهت نمایش و بعضا برای فروش بود. غرفه استان یزد در سالن 40 با تزیین بسیار ساده و متفاوت گویای زحمات شبانه روزی این عزیزان بود که فعالیت کمپ شن و شادن با دف زنی و سرود خوانی اقای ربانی بر زیبایی کار افزوده بود.
نکته قابل بررسی عدم حضور بخشهای دیگر فعال گردشگری شهرمان بود که توانستیم با توزیع به موقع بروشورهای دو زبانه راهنمای گردشگری تهیه شده توسط شهرداری حتی الامکان به معرفی جاذبه های گردشگری دیگر بافق از قبیل کمپ کویری شهید برزگری(کاراکال)، پتانسیل فوق العاده توریسم معدنی(بویژه پیت معدن چغارت که توضیح آن برای راهنمایان تور داخلی و خارجی دارای جذابیت خاص بود) و همچنین جذابیت های طبیعی منجمله حیات وحش بافق و زیستگاه یوز آسیایی و اماکن تاریخی بویژه زادگاه شاعر شهیر شهرمان وحشی بافقی و بالاخص صنایع فاخر حصیری که با توضیحاتی مختصر و اهدا یکی از مصنوعات زیبا به غرفه داران داخلی و خارجی و بعضا بازدید کنندگان پرداختیم که امیدواریم توانسته باشیم قدمی هرچند کوچک در ادامه فعالیتهامون که اوایل سال با مقدمه اولین گام در اجرای شعار امسال(اقتصادمقاومتی،اقدام و عمل)بود برداشته باشیم.

ارسالی از محمود قانعی 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده