رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
  • کد خبر : ۲۳۸۱۵
  • چاپ خبر : حفظ فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت وظیفه ماست + تصاویر
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

حفظ فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت وظیفه ماست + تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در بزرگترین یادواره شهدای شهرستان، حفظ فرهنگ ایثار و مقاومت را وظیفه همه دانست. به گزارش آفتاب بافق؛ باشکوه ترین یادواره شهدای شهرستان بافق؛ با حضور حجت الاسلام شهیدی نماینده  ولی فقیه و معاون رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. در این مراسم با عظمت حجت […]

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در بزرگترین یادواره شهدای شهرستان، حفظ فرهنگ ایثار و مقاومت را وظیفه همه دانست.

به گزارش آفتاب بافق؛ باشکوه ترین یادواره شهدای شهرستان بافق؛ با حضور حجت الاسلام شهیدی نماینده  ولی فقیه و معاون رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این مراسم با عظمت حجت الاسلام والمسلمين شهيدي نماينده ولي فقيه و معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور ، حجت الاسلام و المسلمين محمد صدوقي يادگار شهيد محراب، مهندس ميرمحمدي استاندار يزد، دكتر طالبي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری  كه خود فرزند شهيد است، مدير كل  بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف جامعه شهري و روستايي و مهماناني كه به احترام و براي تعظيم به خانواده بزرگ شاهد و ايثارگر در اين مراسم حضورداشتند.

در ابتدای ورود معاون رئیس جمهور و استاندار با حضور در جایگاه ویژه  پدران شهید  با آنان به گفتگو پرداخت.

 مراسم با تلاوتی آیاتی چند از کلام ا.. مجید و دکلمه نوه شهید بزرگوار مهدیزاده آغاز شد.

در ادامه امام جمعه بافق، ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی، حضور حجت الاسلام و المسلین شهیدی را منشاء خیر و برکت در شهرستان بافق دانست.

 حجت الاسلام والمسلمین شهیدی؛  سخنران ویژه مراسم در ابتداء از  حضور مردم در این مراسم باشکوه تقدیر  و تشکر کرد.

وی با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ما در دنیا با آدم های کم عقلی روبرو هستیم که بارها ما را آزموده اند و فردا پاسخ یاوه گویی های آنها را خواهیم داد.

حضرت موسی (ع) در سوره ابراهیم مامور به ذکر ایام الله می شود.

روزی که از چنگال فرعون آزاد شدید در تاریخ اقوام روزهای خاصی است که یوم الله نام می گیرد و ایام دهه فجر هم از ایام الله کشور ماست.

شهیدی یادآور شد: این انقلاب پدیده جدیدی بود و پس از رسول الله و امیرالمومنین اولین حکومت اسلامی بود که ایجاد شد.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی و شهدای آن برای همه دنیا یک جنگ ارزشی بود تصریح کرد: از قبل از انقلاب تا آبان امسال 230 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است و حتی  64  خانواده  4 شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: افراد بزرگی را تقدیم انقلاب کردیم. لذا مسئولیت ما در قبال ایشان چیست؟ و وظیفه ما در مقابل فرهنگ شهادت که به ما ارث رسیده است چیست؟به دیدار جانبازان و خانواده شهدا که میرویم از روحیه ایثار و فداکاری آنها ما شرمنده می شویم.

 شهیدی با اشاره به اینکه مادر سه شهیدی از فرزندانش در مقابل مقام معظم رهبری صحبت کرد عنوان کرد: آقا تحت تاثیر صحبت های این مادر شهید قرار گرفتند  و اشک ریختند و اینجا بود که مادر شهید گفت آقا ناراحت نباشید. من فرزندانم را داده ام که شما ناراحت نباشید.

شهیدی در ادامه گفت: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت وظیفه ماست و ببینید این فرهنگ در کشورهای سوریه و عراق و لبنان و …. چه اثر عظیمی گذارده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : ایثار امروز خدمت به همنوع  و خدمت به مردم است و پله ترقی کشور نیز  ایثار و از خود گذشتگی  است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده