رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
  • کد خبر : ۲۳۹۳۲
  • چاپ خبر : دستگیری ۱۲ نفر معتاد و توزیع کننده موادمخدر در بافق
فرمانده انتظامی شهرستان بافق خبرداد؛

دستگیری ۱۲ نفر معتاد و توزیع کننده موادمخدر در بافق

دوازده نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در بافق دستگیر شدند. به گزارش  آفتاب بافق؛ فرمانده انتظامی شهرستان بافق درباره جزئیات این خبر گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده با گشت زنی در سطح شهرستان موفق شدند در نیمه اول بهمن […]

دوازده نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در بافق دستگیر شدند.

به گزارش  آفتاب بافق؛ فرمانده انتظامی شهرستان بافق درباره جزئیات این خبر گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده با گشت زنی در سطح شهرستان موفق شدند در نیمه اول بهمن ماه ۱۲ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کنند.

سرهنگ بیگلری افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان همچنین روز گذشته یک نفر موادفروش سابقه دار را با مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه دستگیر کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: اعتیاد سرمنشأ بسیاری از آشفتگی ها و از هم گسیختگی های اجتماعی است و در فرزندانمان باید این باور را ایجاد کنیم که “مصرف مواد اعتیادآور، شرط شاد بودن نیست؛ اما بزرگ ترین آفت برای آن است”.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده