رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
  • کد خبر : ۲۳۹۴۲
  • چاپ خبر : ” نمایشگاه داغ کوثر ” در قالب تصویر
موسسه بیت الرضا (ع) بافق برگزار می کند:

” نمایشگاه داغ کوثر ” در قالب تصویر

مسئول موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا (ع) هدف از برگزاری نمایشگاه را آشنایی دانش آموزان با زندگی حضرت زهرا (س) دانست. به گزارش آفتاب بافق؛ نمایشگاه “داغ کوثر” کاری از موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا (ع) که در محل بیت الرضا (ع) بافق برپا شده است. مسئول موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا (ع) در گفتگویی […]

مسئول موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا (ع) هدف از برگزاری نمایشگاه را آشنایی دانش آموزان با زندگی حضرت زهرا (س) دانست.

به گزارش آفتاب بافق؛ نمایشگاه “داغ کوثر” کاری از موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا (ع) که در محل بیت الرضا (ع) بافق برپا شده است.

مسئول موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا (ع) در گفتگویی کوتاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را چنین بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت صدیقه کبری حضرت زهرا (س) این مجموعه فرهنگی مذهبی دانش آموزان را با زندگی حضرت زهرا (س) آشنا می کند.

حاج سید علی طباطبایی گفت: بحمدالله در این ایام مجالس روضه در شهرستان برگزار می شود و موسسه بیت الرضا (ع) نیز در اقدامی با برگزاری نمایشگاهی زندگی بانوی دو عالم را از جریان بعد از سقیفه بنی ساعده تا زمان به شهادت رسیدن حضرت زهرا (س) در قالب تصویر در معرض دید علاقه مندان قرار داده است و در ادامه نمایشگاه به مدافعین حرم ختم می شود.

طباطبایی در ادامه بیان کرد: تفاوت این نمایشگاه با سایر نمایشگاههای با این مضامین به تصویر کشیدن مناظر است که برای هر غرفه راوی داستان را از ابتداء تا انتهاء روایت می کند که هر ببینده ای با خلوص نیت در این نمایشگاه حضور پیدا کند در مدت زمانی نیم ساعت از بیانات روایان موضوع استفاده خواهد کرد.

وی در پایان از مردم ولایی شهرستان دعوت کرد تا زمان برگزاری این نمایشگاه تا 12 اسفند ماه که صبحها ویژه مدارس و عصرها از ساعت 17 الی 21 دائر می باشد بازدید کنند.

عکس:mtb1353@yahoo.com

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده