رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر : ۲۴۰۸۹
  • چاپ خبر : برگزاری رالی  اتومبیلرانی،خانوادگی جانبازان و معلولان بافق + تصاویر
دریک روز بارانی؛

برگزاری رالی اتومبیلرانی،خانوادگی جانبازان و معلولان بافق + تصاویر

ساعتی قبل رالی اتومبیلرانی خانوادگی جانبازان و  معلولان شهرستان بافق از پارکینگ شهرداری آغاز شد. به گزارش آفتاب بافق؛ برای اولین بار، رالی اتومبیلرانی خانوادگی جانبازان و معلولان شهرستان بافق، ساعتی قبل با حضور سرپرست ورزش و جوانان، رئیس هئیت اتومبیلرانی و موتورسواری، مدیر آموزش و پرورش، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و جمعی […]

ساعتی قبل رالی اتومبیلرانی خانوادگی جانبازان و  معلولان شهرستان بافق از پارکینگ شهرداری آغاز شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ برای اولین بار، رالی اتومبیلرانی خانوادگی جانبازان و معلولان شهرستان بافق، ساعتی قبل با حضور سرپرست ورزش و جوانان، رئیس هئیت اتومبیلرانی و موتورسواری، مدیر آموزش و پرورش، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و جمعی از مسئولان شهرستان آغاز شد.

نایب رئیس هیات ورزشی جامعه جانبازان ومعلولان بافق گفت : این مسابقه دارای شرایط خاصی است که رانندگان و همراهی آن باید این شرایط را طبق نقشه ای که تقدیم حضورشان می شود مسیر را پیدا نموده وبا سرعت مطمئنه، تابلوها و قوانین راهنمایی و رانندگی ان را طی نمایند.
ابوالفضل شاهپورزاده ادامه داد: برخلاف آنکه تصور می شود این مسابقه بسیار ساده است بسیارنیاز به همفکری و دقت بالا و شناخت مسیر با نقشه ای تحویل همراه راننده می شود تمامی امیدی بر یک رالی با طراوت میدهد.
شاهپورزاده برندگان مسابقه بعد از مسابقه مشخص نمی شود زیرا که باید امتیازات و دستورالعملها رسیدگی شود و نفرات برتر مشخص شود.

وی گفت: ریزش باران باعث شد نتوانیم برنامه های از قبل پیش بینی شده را انجام دهیم و از حضور تمامی مسئولان و خانواده های شرکت کننده در مسابقه تقدیر و تشکر می کنم.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده