رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
  • کد خبر : ۲۴۱۶۰
  • چاپ خبر : مقام معظم رهبری؛  تا روزی که “سلیمانی” امام جمعه هست دفاع از حریم ولایت کرده و می کند
امام جمعه بافق:

مقام معظم رهبری؛ تا روزی که “سلیمانی” امام جمعه هست دفاع از حریم ولایت کرده و می کند

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه امروز مردم کشوربا صلح ودوستی در کنار هم زندگی میکنند که نمونه آن حضور گسترده مردم در سراسرکشور در راهپیمائی 22بهمن است گفت: بعضی ها با بهائیت،سلطنت طلبان،تروریستها ومنافقین ائتلاف کردند که آشتی ملی را با کسانی که میخواهند نظام را براندازند مطرح کردند. به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام […]

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه امروز مردم کشوربا صلح ودوستی در کنار هم زندگی میکنند که نمونه آن حضور گسترده مردم در سراسرکشور در راهپیمائی 22بهمن است گفت: بعضی ها با بهائیت،سلطنت طلبان،تروریستها ومنافقین ائتلاف کردند که آشتی ملی را با کسانی که میخواهند نظام را براندازند مطرح کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال جواب یاوه گویی ها و گزافه گویی رییس جمهور امریکا را داد.

وی در ادامه به  محورهای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز اشاره کرد گفت: مردم ایران در کنار هم در صلح و صفا زندگی می کنند و نمونه وحدت و یکپارچگی را در راهپیمایی 22بهمن نشان دادند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز نقش روحانیت در درفاع مقدس و شهادت حجت الاسلام محلاتی نخستین شهید روحانی  اشاره کرد و بیان داشت: اگر حوزه های علمیه انقلابی باشد نظام و انقلاب ماندگار است .

وی با بیان اینکه همه اقشار در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند افزود: روحانیت در دفاع مقدس بیشتر نقش آفرینی کردند.

امام جمعه بافق همچنیی با اشاره به برگزاری همایش حمایت از مردم فلسطین هفته اینده در تهران گفت: اگر انسجام و وحدت گروهای مسلمان بیشتر شود به گفته مقام م عظم رهبری کمتر از 25سال دیگر رژیم صهیونیستی در جغرافیای جهان جایگاهی ندارد.

گرامیداشت قیام مردم تبریز و نقش قیام مردم این خطه در پیروزی انقلاب اسلامی ، تشریح اثرات غیرت اجتماعی و … از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه امروز مردم کشوربا صلح ودوستی در کنار هم زندگی میکنند که نمونه آن حضور گسترده مردم در سراسرکشور در راهپیمائی 22بهمن است گفت: بعضی ها با بهائیت،سلطنت طلبان،تروریستها ومنافقین ائتلاف کردند که آشتی ملی را با کسانی که میخواهند نظام را براندازند مطرح کردند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در مورد حوزه های انقلابی این مسئله را مطرح کردند که حوزه انقلابی یعنی دفاع کردن از ارزش ها،انقلابی بودن تفکر آرمانهای امام،اجرا کردن ارزشهای دینی در جامعه. ایشان فرمودند که اگر حوزه های علمیه انقلابی باشند نظام ما ماندگار است چون روحانیت در جامعه جایگاه دارد وقتی حوزه های علمیه انقلابی باشدو در راستای انقلاب گام برداشت قطعا این نظام میماند.

امام جمعه بافق با اشاره به مطالب مطرح شده درباره امامزاده عبدالله بافق و مراسم برگزار شده گفت:امام جمعه پدر روحانی شهر است منم مخلصم.من بعد از آن که هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) انتخاب شد و چراغ سبز به من نشان داد و در دفترمن برای آقای هاشمی جلسه گرفتند.

سلیمانی ادامه داد: مراسم برای آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور تمامی مسئولین در امامزاده برگزار شد.دیدم من روحانی دعوت کردم من هزینه کردم دیگران می خواهند آقایی کنند یعنی امام جمعه تو کشکی مگر من باید نانم را سر سفره کسی بگذارم غلط می کنم چنین کاری کنم.

 وی با اشاره به حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد بیان کرد: با قاطعیت می گویم و حرفهایم ضبط می شود تا آخرین لحظه نیز پای حرفم ایستاده ام آیت الله ناصری را که دعوت کردم ایشان مهمان من است لحظه ای که می آید تا میرود باید جایگاهش حفظ شود.

سلیمانی ادامه داد: برخوردی که در جلسه آقای هاشمی دیدم باعث شد تا حاضر نشوم مهمانم را آنجا ببرم .

وی علت دعوت امام جمعه یزد به بافق آشنایی نسل جوان با انقلاب دانست و اظهار داشت: نسل جوان باید بداند چه سرمایه گذاری هایی برای انقلاب شده است.جامعه بداند چه زجرها و چه زندانها و چه شکنجه هایی تحمل شده تا انقلاب در دست ما قرار گرفته است.

 امام جمعه بافق با تشکراز حضور گسترده مردم در مراسم سخنرانی آیت الله ناصری عنوان داشت: در سایتها نوشته شده چرا مراسم در تکیه انصارالحسین(ع) برگزار شد؟ من مسئولم ،برای اینکه شما حاضر نیستید جایگاه مهمان من را حفظ کنید وقتی که حفظ نکنید من هم حاضر نیستم کسی را آنجا ببرم.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: رفیق ۴۰ ساله ی من آقای شهیدی معاون رییس جمهور و نماینده ولایت فقیه به بافق آمد به آقای استاندار زنگ زدم و گفتم آقای استاندار پنج شنبه را بگذار در اختیار من ایشان گفت چشم. ایشان آمد بافق اولین کاری که کردم با همراهی مسئولین بنیاد شهید سر مزار شهدا رفتیم یک نفر نیامد بگوید آقا خوش آمدید نماینده آقا آمده است مسئول بنیاد شهید است.

 وی  ادامه داد:ایشان معاون رییس جمهور و نماینده ولی فقیه است اگر این طرفی هستید ببینید اگر آنطرفی هم هستید ببینید با توجه به مقام والای ایشان شما یک جمله در سایتها حاضر نیستید بنویسید .

 سلیمانی گفت:آقای شهیدی یک ساعت ونیم در منزل بنده بود و  با هم نشستیم من وضع بافق و جاده و گاز را گفتم وی به رییس دفترش گفت اینها را یادداشت کند. ایشان به وزیر راه گفته جاده بافق را بگذارید در اولویت آنچه را می گویم از سخنان فرماندار است.

وی ادامه داد: آقای فرماندار دو روز پیش زنگ زد گفت آقای امینی معاون وزیر دستور داده به مدیر کل راه و شهرسازی استان که جاده بافق را در اولویت قرار دهید و تلاش کنید تمام شود.

وی بیان اینکه مشکلات خانواده شهدا را به ایشان گفتم عنوان داشت: قرار شد ۲۰۰ زمین برای جانبازان و فرزندان آنان مهیا شود.

سلیمانی افزود:ایشان می آید بافق من چیکار کنم کاری کنم که بی اعتنایی شود آقای شهیدی حتی در مسجد جامع از خانواده های شهدا به گرمی استقبال کرد گفت هر مشکلی دارید به من بگویید من میروم تهران آن را حل می کنم.من زور زدم تلاش کردم به خدای بزرگ آقای شهیدی سه شنبه ساعت سه بعدازظهر به من زنگ زد و گفت سلیمانی اگر به خاطر تو نبود به خدا نمی آمدم چون وضع مزاجی من درست نیست .

 امام جمعه بافق در ادامه با بیان اینکه آقای شهیدی در افتتاح تمام پروژه ها حضور داشته است عنوان کرد: محافظان وی بعد از افتتاح مدرسه خیری ابراهیمی و بلوار کشاورز گفتند کافی است گفتم پروژه سنگ آهن را نیز اجازه دهید افتتاح کنند. گفتم اذیت شدن ایشان را به حساب من بگذارید یکی نمی گوید سلیمانی خوش آمدی نمی خواهم بگویند ولی ما داریم کار خودمان را می کنیم بگذارید کارمان پیش برود.

وی گفت: خدا را شاهد را می گیرم به حضرت زهرا قسم نمی خواستم این حرفها را بزنم بله اجازه دهید رفتم پیش دکتر گوشم سنگین شده چشمم خوب نمی بیند گفتند ضربه خورده گفتم یادم نیست به حضرت عباس در زمان امام سیلی خوردم آنچنان سیلی خوردم که سوتش در گوشم هست گفتند گوش شما ضربه دیده علت نورکم چشم از ضربه است.

سلیمانی خطاب به امام راحل گفت:اماما تو گواهی شهدا و زندانیان گواه هستند که اگر من نقص عضو پیدا کردم اگر الان نمی توانم نماز مغرب و عشا را درست بخوانم بخاطرانقلاب بوده امام بزرگوار جانم را حاضر بودم بدهم الان هم می گویم مقام معظم رهبری حضرت عظمای خامنه ای، سلیمانی تا روزی که امام جمعه هست دفاع از حریم ولایت کرده و می کند .

 حجت الاسلام سلیمانی با اشاره نوشته ی برروی کتیبه امامزاده عبدالله(ع) یادآور شد:بسمه تعالی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام امت و در عصر زعامت حضرت آیت الله خامنه ای و حسب امر امام جمعه سید جواد سلیمانی اینجا آیینه کاری شده است. حسینیه نصف آن آیینه کاری شده بود من گفتم زشت است هر که می آید این صحنه را مشاهده می کند دو سه نفر قبول کردند که برای ادامه کار هزینه کنند. دلم بند نیست که اسمم اینجا باشد ۱۲ تا خانه ساختم به علیرضا گفتم حق نداری اسم مرا بنویسی بنویس در زمان مقام معظم رهبری احداث شده است. من اسم می خواهم چه کار؟در روضه جایی می نشینم که واعظین مرا نبینند .

وی ادامه داد:من روضه میرم اونطرف منبر مینشینم که آخوند من را نبیند و اسمی از من نبرد ؛ صابری اراکی محله سفلی گفت چرا روضه نمیایی گفتم بس که اسم منو میاری من نمیخوام کسی اسم منو بیاره من اگر کاری کردم برای خدا کردم.

سلیمانی گفت:آقایانی که این را کادر کردید ضبط کنید برسانید اگر دستورالعملی دارید به من هم نشان دهید بسمه تعالی پاک شده 37 سالگرد پیروزی انقلاب پاک شده اسم امام پاک شده  اسم مقام معظم رهبری پاک شده اگر میخواستید اسم من را پاک کنید به من میگفتید که میخواهید پاک کنید حالا حق با من است یا با آنها .

امام جمعه بافق با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه ای که بعد از جریان بنی صدر بود گفتند اماما اگر شما افشا نمیکردید ما اسرار را به گور میبردیم. من اگر اینها این کار را من اسرار را به گور میبردم من میگویم من میدانم مسئولیتش با کیست اگر دستورالعملی است باید پاک کنید به من هم نشان بدهید که اگر کسی مشکلی دارد به من رجوع نکند من چند روز است تلفن جواب نمیدهم و گاهی قطع میکنم.

وی ادامه داد: بروید فکری بکنید من معتقدم تا روزی که به عنوان امام جمعه هستم مدافع رهبری و ارزشهای دینی هستم در پایان از مردم شریف و فداکار قدردانی میکنم البته  به عنوان منافق هم  زیاد هستند و بعضی جریانها را جور دیگری میگویند و میگویند چیزی که فلانی میگوید اعتقاد نداریم چون دل و جرات ندارند بگویند من اسرار را نگه میدارم ولی بدانید این انقلاب بستگی به نظام و امام داشته و الان این پایه ها به دوش آقاست و من نوکر هیچ کس نیستم الا ولایت.

منبع: بافق خبر

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده