رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱
  • کد خبر : ۲۴۲۳۰
  • چاپ خبر : پتانسیل های ورزشی موجود در بافق باید مورداستفاده قرار گیرد
رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور؛

پتانسیل های ورزشی موجود در بافق باید مورداستفاده قرار گیرد

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با اشاره به پتانسیل های موجود در بافق امکان برگزاری اردوی تیم ملی را راهی مناسب جهت پیشرفت شهرستان دانست. به گزارش آفتاب بافق؛ مهرداد علیقارداشی با حضور در شهرستان بافق از امکانات ورزش تنیس روی میز شهرستان بافق و باشگاه سنگ آهن بازدید کرد. در این بازدید مدیر […]

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با اشاره به پتانسیل های موجود در بافق امکان برگزاری اردوی تیم ملی را راهی مناسب جهت پیشرفت شهرستان دانست.

به گزارش آفتاب بافق؛ مهرداد علیقارداشی با حضور در شهرستان بافق از امکانات ورزش تنیس روی میز شهرستان بافق و باشگاه سنگ آهن بازدید کرد.

در این بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، سرپرست ورزش و جوانان بافق،  رئیس هئیت تنیس رومیز استان و رئیس هئیت تنیس شهرستان بافق نیز حضور داشتند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مصاحبه ای کوتاه به خبرنگار ما گفت: امروز در معیت متولیان ورزش تنیس روی میز بافق هستیم، بازدیدی از امکانات ورزش تنیس روی میز باشگاه سنگ آهن داشتیم که به نظر من با توجه به موقعیت شهرستان و ابعاد سالن امکان برگزاری مسابقات و کلاسهای آموزشی در آینده با هماهنگی تنیس رومیز استان صورت می پذیرد.

مهرداد علیقارداشی وی برگزاری مسابقات و نوع آن را منوط به نظر کارشناسان هئیت تنیس روی میز کشور دانست و افزود:اين شهرستان هم از نظر سالن هم از نظر امکانات جانبی موقعیت خوبي جهت مسابقات در بخشهای بانوان و آقایان کشور را دارد

وی اظهار داشت‌:در کشور بیش از 20 هزار  نفر در ورزش تنیس فعالیت دارند که از این تعداد 6 هزارنفر خانم و 14 هزار نفر آقا می باشند که امیدواریم با افزایش این جمعیت رو به رو باشیم.

علیقارداشی عنوان کرد: بانوان ایرانی از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار هستند و قطعا برنامه ریزی برای این بخش نتایج پرباری خواهد داشت.

وی بیان داشت: در شهرستان بافق با همدلی و همکای، مردم با مسئولان یاری کنند و با همت بلند اقای یزدانی، رئیس هئیت استان و مهندس مظفری رئیس هئیت شهرستان، با داشتن امکانات مناسب و وجود هتل مجلل و شیک هتل نیکان ، بافق شرايط تبديل به يك پایگاه تنیس روی میز کشور را دارد

رییس تنیس روی میز در ادامه با اشاره به اینکه تلاش ما این است که از پتانسیل بخش خصوصی به طور جد بهره بگیریم و فدراسیون این برنامه را در دستور کار دارد تصریح کرد: هیات های استانی باید نسبت به جذب مشارکت بخش خصوصی در اجرای برنامه و سیاست های هدفگذاری شده به ویژه در زیرساخت ها تلاش کنند.

علیقارداشی اضافه کرد: فدراسیون با وجود محدودیت های فراوان بازهم در حد توان نسبت به کمک مالی به هیات های استان ها اقدام می کند اما این روند برای پیشبرد اهداف و برنامه ها کافی نیست.

وی در پایان بیان کرد: طبیعی است که اهداف و برنامه های هدفگذاری شده فدراسیون با منابع دولتی نمی چرخد و نیاز است تا سایر بخش ها به ویژه خیران ورزش دوست نیز کمک کنند و امیدوارم با محقق شدن این امر به اهدافمان دست پیدا کنیم.

در پايان بازديد اقاي عليقاردشي در جلسه اي مشترك با اعضاي هييت رييسه و كميته هاي تنيس روي ميز شهرستان بافق مسايل و مشكلات را مورد بررسي قرار دادند و مقرر شد ايشان در حد امكانات نسبت به فراهم نمودن شرايط حضور مربي خوب در بافق و اموزش مربيان تنيس روي ميز در تهران همكاري لازم را بعمل اورند

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با اشاره به پتانسیل های موجود در بافق، امکان برگزاری اردوی تیم ملی را راهی مناسب جهت پیشرفت شهرستان دانست.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده