رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
  • کد خبر : ۲۴۳۳۶
  • چاپ خبر : پیام تشکر خانواده کماندار بافقی از مردم و مسئولان بافق

پیام تشکر خانواده کماندار بافقی از مردم و مسئولان بافق

خانواده مبینا فلاح، بانوی کماندار با ارسال پیامی از حضور، همدلی مردم بافق تشکر کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ خانواده مبینا فلاح کماندار مقام سومی مسابقات تیرو کمان در لاس وگاس آمریکا از همدلی،  همراهی و حضور در مراسم اسقبال  فرزندشان تقدیر و تشکر کردند. در متن این پیام آمده است: سپاس یگانه معبود هستی […]

خانواده مبینا فلاح، بانوی کماندار با ارسال پیامی از حضور، همدلی مردم بافق تشکر کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ خانواده مبینا فلاح کماندار مقام سومی مسابقات تیرو کمان در لاس وگاس آمریکا از همدلی،  همراهی و حضور در مراسم اسقبال  فرزندشان تقدیر و تشکر کردند.

در متن این پیام آمده است: سپاس یگانه معبود هستی که بر ما منت نهاد تا شاهد انسانهایی از جنس مردم باشیم که در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر از پا نشناخته و استوار و بانشاط گام برمی دارند.

مسئولین محترم و مردم ولایت مدار، فهیم و غیرتمند شهرستان بافق سلام بر شما و سلام بر شور و شعور بی مثالتان. سلام بر دل های پر مهرتان. بر خود واجب و لازم می دانیم از حضور سبز و پرشور و متین شما مسئولان و مردم عزیز،  در مراسم استقبال از ورزشکار دیارتان خالصانه تقدیر و تشکر کنیم. امیدواریم با حمایت ها و دلگرمی های شما عزیزان باعث افتخار شهر و کشور عزیزمان ایران شود.

 

خانواده کماندار مبینا فلاح

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده