رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
  • کد خبر : ۲۴۴۲۸
  • چاپ خبر : کشف ۲۲ راس احشام سرقتی از دو متهم در بافق

کشف ۲۲ راس احشام سرقتی از دو متهم در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از کشف ۲۲ راس احشام سرقتی خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛  سرهنگ فرهاد بیگلری در این باره گفت: به دنبال دستگیری دو نفر سارق غیر بومی احشام در بافق که تاکنون ۸۸ راس احشام سرقتی از آن ها کشف شده بود مجدد تعدادی دیگر از احشام سرقتی نیز کشف شدند. […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از کشف ۲۲ راس احشام سرقتی خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛  سرهنگ فرهاد بیگلری در این باره گفت: به دنبال دستگیری دو نفر سارق غیر بومی احشام در بافق که تاکنون ۸۸ راس احشام سرقتی از آن ها کشف شده بود مجدد تعدادی دیگر از احشام سرقتی نیز کشف شدند.

سرهنگ بیگلری افزود: از این دو متهم که هم اکنون در زندان مرکزی یزد تحمل کیفر می کنند با تحقیقات و بررسی های پلیس آگاهی بافق ۲۲ راس احشام دیگر نیز کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: دامداران باید جهت پیشگیری از سرقت احشام، حفاظ های مناسبی را برای مکان احشام در نظر بگیرند تا ضمن همکاری با پلیس، سارقان را در اهداف شومشان ناکام گذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق همچنین از دامداران خواست جهت پیشگیری از سرقت، هشدارهای پلیسی ذیل را همیشه مدنظر قرار دهند:

– از افراد نامعتبر و ناشناس به عنوان چوپان در جهت نگهداری از گوسفندان استفاده نکنید.

– شب هنگام حتی المقدور گوسفندان را در محیطی سربسته نگهداری و از قفل های ایمنی استاندارد بر روی درب آعل استفاده کنید.

– در صورت مشاهده افراد ناشناس که در اطراف روستا در حال پرسه زنی بصورت مشکوک می باشند مراتب را سربع به پلیس ۱۱۰ یا پاسگاه گزارش کنید.

– دامدارانی که در بیابان نمی توانند از آغل جهت نگهداری گوسفندان در شب استفاده کنند از حصار کشی های مجهز با استفاده از فنس استفاده کنند.

منبع؛ خبرنگار پایگاه خبری پلیس

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده