رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
  • کد خبر : ۲۴۵۸۰
  • چاپ خبر : اجرای طرح نوروزی پلیس بافق از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود

اجرای طرح نوروزی پلیس بافق از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود

اجرای طرح نوروزی پلیس بافق از ۲۵ اسفند و افزایش واحدهای گشتی در تعطیلات نوروزی آغاز می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جلسه ستاد هماهنگی خدمات نوروزی که روز گذشته در فرمانداری بافق برگزار شد از اجرای طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین ۹۶ و افزایش واحدهای […]

اجرای طرح نوروزی پلیس بافق از ۲۵ اسفند و افزایش واحدهای گشتی در تعطیلات نوروزی آغاز می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جلسه ستاد هماهنگی خدمات نوروزی که روز گذشته در فرمانداری بافق برگزار شد از اجرای طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین ۹۶ و افزایش واحدهای گشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد بیگلری در جلسه ستاد هماهنگی خدمات نوروزی که با حضور

معاون فرماندار و مسئولان کلیه ادارات شهرستان بافق در سالن فرمانداری برگزار شد، گفت: طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

وی گفت: در طول این مدت با افزایش واحدهای گشتی در جهت پیشگیری از جرایم و سرقت ها تلاش های مضاعفی داریم و ماموران گشت پلیس با مراقبت های لازم در سطح شهر، در جهت پیشگیری از سرقت از منازلی که اهالی آن بعلت سفرهای نوروزی خالی از سکنه می باشد اقدام می کنند.

این مقام انتظامی با تاکید به حجم بالای کار پلیس در تعطیلات نوروزی، به کانکس های پلیس در محل کمپ شهید برزگری و دانشگاه پیام نور اشاره کرد و تصریح کرد: پلیس از تمام پتانسیل و ظرفیت خود جهت برقراری نظم و امنیت در سطح شهر استفاده می کند و در بحث ترافیکی نیز حضور چشمگیری خواهیم داشت و آمادگی لازم جهت گشت های تلفیقی با سایر ادارات را نیز داریم.

در این جلسه رئیس پلیس راه بافق – بهاباد نیز مطالبی پیرامون مسائل ترافیکی و رعایت قوانین را متذکر شد.

گفتنی است، در این جلسه توسط دیگر مسئولین به اقدامات نوروز ۹۶ از جمله، برگزاری شب شعر، پهن کردن سفره هفت سین در برخی از مناطق شهر، بازدید از موزه، همایش دوچرخه سواری، مراسم استقبال نمادین از اولین گردشگر و بدرقه آخرین گردشکر در بافق، نصب بنرهای تبلیغاتی، توزیع بروشور، نامگذاری هشتم فروردین بنام روز شهرستان بافق و معرفی بناهای تاریخی و مکان های دیدنی شهرستان بافق در این روز و …. اشاره شد.

منبع: خبرنگار پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده