رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر : ۲۴۶۰۰
  • چاپ خبر : توقیف ۱۰۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در بافق

توقیف ۱۰۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در بافق

ماموران راهور شهرستان بافق در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف تعداد ۱۰۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را در بهمن ماه توقیف کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ ر راستای اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف، ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق با رانندگان متخلف برخورد و وسیله نقلیه آن ها را متوقف کردند. در این […]

ماموران راهور شهرستان بافق در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف تعداد ۱۰۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را در بهمن ماه توقیف کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ ر راستای اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف، ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق با رانندگان متخلف برخورد و وسیله نقلیه آن ها را متوقف کردند.

در این راستا، ماموران راهور شهرستان بافق در یک ماه گذشته (بهمن ماه) تعداد ۹۲ دستگاه موتورسیکلت و ۱۶ دستگاه خودرو را که راکبان آن ها تخلفاتی از جمله حرکت در خلاف جهت، فاقد گواهینامه، فاقد مدارک، وسیله نقلیه بدون پلاک و … بودند توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ فرهاد بیگلری فرمانده انتظامی شهرستان بافق از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در خدمت رسانی یاری کنند؛ چرا که امنیت جز با قانون مداری حاصل نمی شود.

خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده