رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
  • کد خبر : ۲۴۶۱۰
  • چاپ خبر : بازی فردا محکوم به برد/ با حمایت تماشاگران  خواهیم برد
توسعه وعمران بافق؛

بازی فردا محکوم به برد/ با حمایت تماشاگران خواهیم برد

فردا  سرنوشت تیم هندبال عمران و توسعه بافق در برابر فولاد سپاهان مشخص خواهد شد….ماندن یا سقوط به گزارش آفتاب بافق؛ سرمربی تیم هندبال توسعه و عمران بافق در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این بازی از حساسیت بالایی برای تیم بافق برخوردار می باشد و با توجه به مصدومیت بازیکنان در هفته های گذشته […]

فردا  سرنوشت تیم هندبال عمران و توسعه بافق در برابر فولاد سپاهان مشخص خواهد شد….ماندن یا سقوط

به گزارش آفتاب بافق؛ سرمربی تیم هندبال توسعه و عمران بافق در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این بازی از حساسیت بالایی برای تیم بافق برخوردار می باشد و با توجه به مصدومیت بازیکنان در هفته های گذشته نتوانستیم امتیاز لازم را بدست آوریم.

مهدی منصوریان افزود؛ هفته گذشته با میزبانی نامناسب تیم مرودشت، سالن تمرین برای روز قبل از مسابقه در اختیار ما قرار داده نشد و این نشان از نداشتن اخلاق و حرفه ای نبودن تیمی است که برای اولین سال در لیگ شرکت می کند.

منصوریان اظهار داشت: فقط جایگاه تیم مهم نیست و ما بافقی ها در تمام میادین ورزشی نشان دادیم که بهترین میزبانی را برای تیم های مهمان فراهم نمودیم.

وی تاکید داشت: بازی فردا در مقابل تیم سپاهان سوم جدول بسی دشوار ولی برد آن دست یافتنی است و ما نشان دادیم با حمایت تماشاگران خود در مقابل تیم های بزرگ نیز بردهای شیرین بدست می آوریم.

سرمربی تیم هندبال توسعه و عمران بافق بیان داشت: تیم صدر جدولی کاشان، مس کرمان و همچنین سبزوار و اراک را در خانه بردیم و این بازی برای ما سرنوشت ساز و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهدی منصوریان گفت: اینجانب بعنوان یک سرباز بافقی در میدان ورزشی مهمی چون لیگ برتر، مانند مسابقات قبل نیاز به حضور پرشور تماشاگران خونگرم بافقی و حمایت مسولین از تنها تیم شهرشان در لیگ برتر کشور را دارم.

منصوریان عنوان کرد: تقاضا دارم در این بازی مهم با حضور پرشورتان موجب دلگرمی و شادی من و بازیکنان باشید.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده