رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
  • کد خبر : ۲۴۶۴۰
  • چاپ خبر : دستگیری زن و شوهر مواد فروش در محور بافق- یزد

دستگیری زن و شوهر مواد فروش در محور بافق- یزد

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری زن و شوهر موادفروش با مقادیری مواد مخدر خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ فرهاد بیگلری در این باره گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری اکیپ سگ موادیاب در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور بافق به یزد به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری زن و شوهر موادفروش با مقادیری مواد مخدر خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ فرهاد بیگلری در این باره گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری اکیپ سگ موادیاب در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور بافق به یزد به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بیگلری افزود: در بررسی اولیه محرز شد که راننده به همراه همسرش از زرند کرمان به سمت مازندران در حرکت هستند که ماموران در بازرسی دقیق از خودرو مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک (۱۵ کیلو و۵۰۰ گرم) که به طرز ماهرانه ای درون خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان همچنین طی عملیاتی دیگر در محور بافق به یزد، یک دستگاه وانت پیکان را توقیف و مقدار ۶ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک از داخل خودرو کشف و ضبط و راننده خودرو را دستگیر کردند.

منبع:خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده