رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
  • کد خبر : ۲۴۶۴۵
  • چاپ خبر : اجرای برنامه های ترویج فرهنگ کتابخوانی در مجتمع فولاد بافق

اجرای برنامه های ترویج فرهنگ کتابخوانی در مجتمع فولاد بافق

فعالیت های متنوعی به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، اجرا شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با تأکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی پیرو منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در این راستا به منظور افزایش سطح فکری و […]

فعالیت های متنوعی به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، اجرا شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با تأکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی پیرو منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در این راستا به منظور افزایش سطح فکری و بهبود وضعیت کتابخوانی پرسنل این مجتمع، فعالیت های متنوعی برنامه ریزی و اجرا شده است.

سیدمحسن ابوئی به برگزاری یک دوره مسابقه کتابخوانی از کتاب «زندگی به سبک روح الله» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: آشنايی پرسنل با سيره ی زندگی و شخصیت حضرت امام خمينی (ره) و ترغیب آنها به كتابخوانی از اهداف اين مسابقه بود.

وی تصریح کرد: جهت ارج‌نهادن به حضور و دغدغه شرکت‌کنندگان، پنج کمک هزینه سفر مشهد مقدس به برگزیدگان این مسابقه اختصاص یافته است.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در ادامه گفت: تجهیز این مجتمع به کتابخانه و تهیه کتب در زمینه های مختلف و متناسب با شغل پرسنل کارخانه، از دیگر اقدامات انجام شده برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سال جاری بوده است.

منبع؛ روابط عمومی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده