رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
  • کد خبر : ۲۴۶۴۸
  • چاپ خبر : دفاع صباغیان از حقوق فرهنگیان و معلمان حق التدریس در مجلس

دفاع صباغیان از حقوق فرهنگیان و معلمان حق التدریس در مجلس

نماینده مردم بافق،بهاباد، مهریز،ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در صحن علنی مجلس از حق و حقوق فرهنگیان و معلمان حق التدریس دفاع کرد. به گزارش آفتاب بافق؛محمد رضا صباغیان بافقی با بیان اینکه همه ما و شما اطلاع داریم که وضعیت معیشتی فرهنگیان چگونه است اظهار داشت: این قشر علیرغم آنکه […]

نماینده مردم بافق،بهاباد، مهریز،ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در صحن علنی مجلس از حق و حقوق فرهنگیان و معلمان حق التدریس دفاع کرد.
به گزارش آفتاب بافق؛محمد رضا صباغیان بافقی با بیان اینکه همه ما و شما اطلاع داریم که وضعیت معیشتی فرهنگیان چگونه است اظهار داشت: این قشر علیرغم آنکه در جامعه ما بسیار مورد تمجید و تعریف قرار می گیرند ولی در سخت ترین شرایط زندگی می کنند.
وی افزود: اگر ما نگاهی به جامعه فرهنگیان بویژه در کشورهای دیگر و حتی کشور همسایه افغانستان داشته باشیم می بینیم جایگاه معلمان و فرهنگیان بسیار مورد احترام است.
نماینده مردم بافق با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور ما بویژه در این چند دهه اخیر جایگاه معلمان تنزل پیدا کرده است تصریح کرد: برخی اوقات حقوق معلمین هم کفاف زندگی را نمی دهد و همه ناراضی هستند اما معلمان حق التدریس و حمایتی به هیچ وجه آن جایگاه معلمی که معلمین دیگر هم دارند ندارند.
وی با بیان اینکه حقوق معلمین حق التدریس در بسیاری از اوقات سه یا چهار ماه و حتی تا نهم ماه با تاخیر پرداخت می شود خاطر نشان کرد: دفاع از حق این عزیزان یک تکلیف سنگین روی دوش ما و شما است تا اقدام و تصمیمی صحیح گرفته شود .
صباغیان ادامه داد:می بایست حقوق معلمین عزیز و حق التدریس به موقع پرداخت شود حقوقی که بعضا در شرایط بد اقتصادی امروزی ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان است .
وی بیان کرد:از نمایندگان و رییس مجلس شورای اسلامی خواهش می کنم به شرط آنکه سازمان اداری استخدامی کشور مجلس شورای اسلامی باشد مصوبه شامل حق التدریسی ها هم بشود و این قشر سرباز معلم، حق التدریس، قراردادی ها و حمایتی ها تحت پوشش قرار گیرند.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مهریز یادآور شد:چنانچه امروز این مورد اصلاح و دیده نشود این قشر هم طبیعتا باز وضعیتی که گذشته داشتند را خواهند داشت.
صباغیان از نمایندگان و رییس مجلس شورای اسلامی خواست تا در مصوبه مجلس این بند دفاع از حقوق معلمین حق التدریس لحاظ شود.

منبع: سایت نماینده منتخب مردم

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده