رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
  • کد خبر : ۲۴۷۸۳
  • چاپ خبر : برگزاری یادمان 7 شهید روستای برکوئیه،سبزدشت بافق

برگزاری یادمان 7 شهید روستای برکوئیه،سبزدشت بافق

یادمان 7شهید روستای برکوئیه سبزدشت بافق با عنوان کبوتران خونین بال برگزار شد به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یادمان شهدای برکوئیه بافق با حضور  جمعی از مسئولان بافق ، قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدای منطقه سبزدشت در مسجد جامع این روستا برگزار شد. مسئول نمایندگی ولی فقیه […]

یادمان 7شهید روستای برکوئیه سبزدشت بافق با عنوان کبوتران خونین بال برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یادمان شهدای برکوئیه بافق با حضور  جمعی از مسئولان بافق ، قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدای منطقه سبزدشت در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه بافق دراین مراسم با گرامیداشت ایام فاطمیه به تجلیل از مقام والای شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت:انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا همواره جاودان است .

حجت الاسلام محمود دهستانی با تبین شخصیت حضرت زهرا (س) افزود: زندگانی بانوی مکرم اسلام سراسر درس ایثار و از خودگذشتگی است .

وی با بیان اینکه شهدا با توکل به خدا مجاهدت کردند تصریح کرد: اگر هدف انسان خدایی باشد همه موانع برداشته می شود و پیروزی با کسانی است که همواره به خداوند توکل و توسل می کنند.

دهستانی با اشاره به اینکه پیروزی در دفاع مقدس مرهون جانفشانی رزمندگان اسلام بود خاطر نشان کرد: آنچه که در دفاع مقدس باعث شد رزمندگان اسلام در عملیات ها موفق شوند پایبندی به اعتفادات و ولایت پذیری آنان بود و ادوات جنگی تاثیر زیادی در این موفقیت ها نداشت .

اجرای گروه روایتگری شهدای مدافع حرم ، نمایشگاه عکس شهدا ، عطر افشانی قبور شهدا و مداحی از دیگر برنامه های یادمان شهدای روستای برکوئیه بافق بود.

عکس: سالاری ، شورای اسلامی برکوییه

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده