رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
  • کد خبر : ۲۵۰۵۵
  • چاپ خبر : “فراخوان سفره هفت سین”
برای اولین بار در شرکت سنگ آهن؛

“فراخوان سفره هفت سین”

قابل توجه همشهریان عزیز و خانواده ها محترم پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی: به بهترین چیدمان سفره هفت سین جایزه اهداء خواهد شد. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه در گفتگوی کوتاه از برگزاری مسابقه بهترین سفره هفت سین خبر داد. وی گفت:  روابط عمومی شرکت برای اولین بار اقدام به برگزاری بهترین سفره […]

قابل توجه همشهریان عزیز و خانواده ها محترم پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی: به بهترین چیدمان سفره هفت سین جایزه اهداء خواهد شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه در گفتگوی کوتاه از برگزاری مسابقه بهترین سفره هفت سین خبر داد.

وی گفت:  روابط عمومی شرکت برای اولین بار اقدام به برگزاری بهترین سفره هفت سین در لحظه سال تحویل  در کنار دریاچه تفریحی آهنشهر کرده است که فراخوان این مسابقه در سطح شرکت و شهرستان اطلاع رسانی شده و علاقمندان و همشهریان عزیز می توانند با حضور در مرکز اطلاع رسانی آهنشهر جهت ثبت نام و دریافت کارت مسابقه اقدام کنند.

فلاح مبارکه در ادامه اظهار داشت: خانواده ها با دریافت شماره محل چیدمان سفره هفت سین ، خود را برای زمان سال تحویل و مسابقه آماده می کنند.

وی در پایان گفت: تعداد شرکت کننده محدویت نداشته و خانواده ها می توانند در این مسابقه شرکت کنند به بهترین سفره های هفت سینی که توسط داوران مسابقه انتخاب می شود جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

شایان ذکر است که علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 31454594 و 31453119 تماس حاصل نمایند .

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده