رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
  • کد خبر : ۲۵۰۸۹
  • چاپ خبر : برگزاری جشن احسان ونیکوکاری / زنگ نیکوکاری در بافق+تصاویر

برگزاری جشن احسان ونیکوکاری / زنگ نیکوکاری در بافق+تصاویر

جشن احسان و نیکوکاری با شعار “بهار همدلی و شکوه مهربانی” در دبستان دخترانه خیرمعظمی شهرستان بافق برگزار شد به گزارش آفتاب بافق، امروز صبح مراسم جشن احسان و نیکو کاری با حضور امام جمعه بافق، مدیر کمیته امداد ،مدیر آموزش وپرورش و جمعی از مسئولان ادارات و ارگان های دولتی بافق در دبستان دخترانه […]

جشن احسان و نیکوکاری با شعار “بهار همدلی و شکوه مهربانی” در دبستان دخترانه خیرمعظمی شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق، امروز صبح مراسم جشن احسان و نیکو کاری با حضور امام جمعه بافق، مدیر کمیته امداد ،مدیر آموزش وپرورش و جمعی از مسئولان ادارات و ارگان های دولتی بافق در دبستان دخترانه خیر معظمی برگزار شد.

در این مراسم  رنجبر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با اشاره به کمک و خیرخواهی هر چند کوچک توسط دانش آموزان، افزود: برگزاری جشن احسان و نیکوکاری، گامی موثر در جهت همدلی با نیازمندان است.

در ادامه، پیام مدیر کل کمیته امداد قرائت و بیان شد: روزهای پایانی سال را سپری می کنیم و روح حیات در کالبد خشک طبیعت دمیده می شود و می توان با احسان و نیکوکاری، لبخند را به لب خشکیده نیازمندان نشاند و هفته احسان و نیکوکاری فرصتی دگرباره است برای حضور پربار و محبت آمیز مردم تا این حقیقت بر قشر آسیب پذیر و محروم جامعه آشکار شود که هیچگاه تنها نیستند.

در حاشیه این مراسم، دانش آموزان نوع دوست با به همراه داشتن هدایای خود گامی در جهت همدری با همسالان نیازمند خود برداشتند وبا شور خاص و مثال زدنی در این جشن شرکت داشتند و با انجام برنامه های جذاب، نشاط وشادابی مراسم را دو چندان کردند و مسئولان ادارات و ارگان های دولتی نیز با اهداء هدایایی با نیازمندان همدلی کردند.

گفتنی است، ادای احترام به تمثال شهداءا، اهدائ (گل و گیاه کاکتوس) به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به مسئولان از دیگر برنامه های جشن بود.

عکس:mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده