رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
  • کد خبر : ۲۵۰۹۶
  • چاپ خبر : تکریم از زاده رحمانی در خاتم
گزارش تصویری؛

تکریم از زاده رحمانی در خاتم

در مراسم روز گذشته در شهرستان خاتم از فرماندار بافق تجلیل و تکریم شد. به گزارشآفتاب بافق؛ روز گذشته در سالن آمفی تئاتر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خاتم از مهندس زاده رحمانی، فرماندار سابق شهرستان خاتم تجلیل شد. این مراسم با حضور دکتر طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ائمه جمعه […]

در مراسم روز گذشته در شهرستان خاتم از فرماندار بافق تجلیل و تکریم شد.

به گزارشآفتاب بافق؛ روز گذشته در سالن آمفی تئاتر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خاتم از مهندس زاده رحمانی، فرماندار سابق شهرستان خاتم تجلیل شد.

این مراسم با حضور دکتر طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ائمه جمعه مروست و هرات و فرماندار جدید خاتم و جمعی از پرسنل فرمانداری خاتم، بخشداران و مسئولان شهرستان برگزارشد.

در این مراسم که با حضور پر شور و علاقمندان به فرماندار سابق خاتم برگزارشد، ائمه جمعه  هرات و مروست و معاون فرمانداري، پیشرفت شهرستان خاتم را ناشب از زحمات و ايجاد وفاق و همدلی زاده رحمانی با مجموعه دانستند.

فرماندار بافق نیز در سخنانی کوتاه از همکاری؛ دلسوزی و مهربانیهای مردم خاتم سخن گفت و یادآور شد: شهرستان خاتم با وفاق و دوستی در سه سال گذشته جهشی بلند داشت و با وجود این وفاق و بستر مناسب، کار برای فاضلی فرماندار جدید بسیار آسان خواهد بود.

زاده رحمانی در ادامه بیان داشت: با اینکه شهرستان بافق قطب معدني كشور است و پتانسيل هاي خوبي دارد معادن استان  اما هنوز محروميت هاي قابل توجهي دارد و حت بعضی از ادارات و نهادهاي آن ضمن رنج بردن از كمبود نيروي انساني، مكان استقرار آنها در منازلي با تيپ مسكوني است، بعضی مدارس آن دوشیفت است  و حتی قسمتهای از شهر از نعمت گاز بی بهره هستند كه اميدواريم با حمايت مسئولين استان و تلاش ما در شهرستان بتوانيم موجبات توسعه و ترقي اين شهرستان را فراهم نماييم.

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده