رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
  • کد خبر : ۲۵۲۷۱
  • چاپ خبر : بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز “گرامی‌داشت شهداء”

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز “گرامی‌داشت شهداء”

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا ، بقای اسلام و وفاداری به خون شهدا را عامل اقتدار و پیش روندگی انقلاب و نظام اسلامی دانست. به گزازش آفتاب بافق: در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم «فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت […]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا ، بقای اسلام و وفاداری به خون شهدا را عامل اقتدار و پیش روندگی انقلاب و نظام اسلامی دانست.

به گزازش آفتاب بافق: در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»

رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)

22اسفند ماه سالروزتشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل عظیم الشان و روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است؛ شهدایی که مجاهدت، دلاوری و از جان گذشتگی شان در راه حفظ ارزشها و آرمان های اصیل اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دلیل اتحاد، همبستگی، امنیت و پیشرفت های مختلف ما در عرصه های گوناگون است. وما امروز هر چه داریم از برکت خون شهیدان است .

اینجانب ضمن گرامی‌داشت این روز بزرگ و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم.شهدای گمنام.اخلاص، صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا را ارج نهاده و امیدواریم خداوند سبحان توفیق خدمت‌گزاری و پاسداری از خون شهیدان بزرگوار را در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری به همه ما و مردم متدین و شهیدپرور شهرستان بافق عنایت فرماید.

سید علیرضا سلیمانی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده