رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
  • کد خبر : ۲۵۳۹۷
  • چاپ خبر : آمادگي صددرصدي پليس بافق در مراسم چهارشنبه آخر سال

آمادگي صددرصدي پليس بافق در مراسم چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامي شهرستان بافق، با تأكيد بر آمادگي صددرصدي كاركنان انتظامي شهرستان در مراسم چهارشنبه آخر سال، گفت: در اجراي طرح نوروزي و وجود دو كانكس نوروزي در محل كمپ شهيد برزگري و دانشگاه پيام نور شهرستان، پليس بافق كمپ شن و شادان و پارك آبشار را نيز پوشش مي دهد. به گزارش آفتاب بافق؛ […]

فرمانده انتظامي شهرستان بافق، با تأكيد بر آمادگي صددرصدي كاركنان انتظامي شهرستان در مراسم چهارشنبه آخر سال، گفت: در اجراي طرح نوروزي و وجود دو كانكس نوروزي در محل كمپ شهيد برزگري و دانشگاه پيام نور شهرستان، پليس بافق كمپ شن و شادان و پارك آبشار را نيز پوشش مي دهد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ “فرهاد بيگلري” در كميسيون عمليات چهارشنبه آخرسال در جمع مسئولان و مديران فرماندهي انتظامي شهرستان بافق، ضمن تقدير و تشكر از زحمات مجموعه انتظامي شهرستان در طول سال95، گفت: با نزديك شدن به روزهاي پاياني سال و چهارشنبه آخر سال بايد با مدنظر قرار دادن راهكار ها و دستوات، به بهترين شكل، وظايفمان را به پايان رسانيم و وارد سال جديد شويم.

وي افزود: نياز است مسئولان به عنوان مديران انتظامي و اجرايي در روند اجراي مأموريت ها و هرگونه عملكرد به عنوان نفر اول پيشقدم باشند؛ زيرا حضور مدير در بطن كار، موجب برطرف شدن موانع و مشكلات در اولين زمان ممكن و سرعت بخشي در اجراي مأموريت ها مي شود.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: ايام باقيمانده سال را به همان صورت كه تاكنون پاي كار بوديم و در جهت پيشگيري از جرايم تلاش نموديم تلاش مضاعف خود را به انجام برسانيم و با توجه به نزديك شدن به سال جديد و شلوغي شهر در كنترل جرايم كوشا باشيم.

“بيگلري” همچنين از كنترل و احضار مجرمان و اراذل و اوباش و افراد مسئله دار در چهارشنبه اخر سال و تعطيلات نوروز خبر داد و افزود: طي هماهنگي با دادگستري در جهت پيشگيري از وقوع جرائم، مجرمان تا پايان تعطيلات نوروز در زندان به سر مي برند و آزاد نمي شوند تا اين ايام را بدون هيچ گونه مسئله اي به پايان برسانيم و افرادي نيز كه از قبل آزاد شده اند تحت كنترل بيشتري قرار دارند تا مردم درآسايش و آرامش باشند.

وي در خصوص چهارشنبه آخر سال، گفت: بايد از تجارب سال هاي گذشته استفاده كرد تا در روند اجراي كار مثمرثمر واقع شود و خط قرمز ها نيز مشخص باشد كه از جمله اين خطوط قرمزها: رقص و پايكوبي، سدمعبر در خيابان ها و ميادين كه باعث مزاحم براي سايرين مي شود، آلودگي صوتي و … مي باشد كه بايد با اين موارد برخورد شود.

وي همچنين افزود: پليس با هيچ گونه شادي مردم تقابل ندارد و فقط آن ها را مديريت مي كند كه اين مديريت از حضور ما آغاز و تا كنترل طرح ها، توجيه افراد برگزار كننده مراسم چهارشنبه آخر سال، جلوگيري از هرگونه تنش و .. ادامه دارد و مأموريتمان را با اقتدار انجام مي دهيم.

فرمانده انتظامي شهرستان بافق در ادامه از آمادگي صددرصدي كاركنان انتظامي شهرستان در مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: در اجراي طرح نوروزي و با وجود دو كانكس نوروزي در محل كمپ شهيد برزگري و دانشگاه پيام نور شهرستان ، پليس بافق همچنين كمپ شن و شادان و پارك آبشار را نيز پوشش مي دهد

سرهنگ بيگلري،  با تأكيد به هماهنمگي با ارگانهاي امدادي شهرستان از جمله هلال احمر، اور‍ژانس، آتش نشاني، راهداري و … جهت اقدامات تعطيلات نوروزي، تصريح كرد: در اجراي طرح هاي نوروزي بايد از پليس هاي افتخاري نيز استفاده شود و در انجام كارها برنامه ريزي از قبل داشته باشيم و در هر زمينه اي كه نياز است ورود پيدا كنيم و انجام وظيفه كنيم.

فرمانده انتظامي شهرستان بافق همچنين از تهيه بنر و بروشور چهارشنبه سوري و تعطيلات نوروزي و نصب در مكان هاي انتظامي خبر داد و افزود: در اين ايام 80 درصدكارها ميداني است كه بايد مأموريت ها را به نحو احسن به انجام برسانيم.

.

منبع”خبرنگار پايگاه خبري پليس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده