رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
  • کد خبر : ۲۵۴۳۶
  • چاپ خبر : دستگيري عامل انتشار تصاوير خصوصي افراد در فضاي مجازي در بافق

دستگيري عامل انتشار تصاوير خصوصي افراد در فضاي مجازي در بافق

مأموران اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان بافق فردي را كه با جعل مدارك هويتي در جهت تهيه سيم كارت، اقدام به انتشار تصاوير خصوص افراد در فضاي مجازي مي كرد دستگير كردند. به گزارش فرمانده انتظامي شهرستان بافق درباره جزئيات اين خبر گفت: با اعلام شكايت  فردي به هويت معلوم مبني بر انتشار تصاوير وي […]

مأموران اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان بافق فردي را كه با جعل مدارك هويتي در جهت تهيه سيم كارت، اقدام به انتشار تصاوير خصوص افراد در فضاي مجازي مي كرد دستگير كردند.

به گزارش فرمانده انتظامي شهرستان بافق درباره جزئيات اين خبر گفت: با اعلام شكايت  فردي به هويت معلوم مبني بر انتشار تصاوير وي در فضاي مجازي توسط يك نفر جعل مدارك هويتي وي در جهت تهيه سيم كارت توسط يكنفر، مأموران اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان بافق پس از اطلاع از صحت و سقم موضوع، شناسايي و دستگيري متهم را در دستور كار قرار دادند.

سرهنگ بيگلري، تصريح كرد: مأموران اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان بافق با يكسري اقدامات اطلاعاتي و فني، متهم را شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضائي، وي را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي افزود: با بازجويي از نامبرده محرز شد كه وي با جعل اسناد فرد ديگري اقدام به تهيه سيم كارت نموده و سپس از طريق سيم كارت جعلي اقدام به انتشار تصاوير خصوص افراد در فضاي مجازي مي كرد.

فرمانده انتظامي بافق در پايان خاطرنشان كرد: با تشكيل و تكميل پرونده، متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

منبع:خبرنگار پايگاه خبري پليس، 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده