رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
  • کد خبر : ۲۵۴۸۳
  • چاپ خبر : دیدار امام جمعه بافق با خانواده های معظم شهداء

دیدار امام جمعه بافق با خانواده های معظم شهداء

در آستانه سال نو، امام جمعه بافق با خانواده های معظم شهیدان دیدار و از نزدیک به مشکلات آن ها رسیدگی کرد و خانواده شهیدان را مورد تفقد قرار داد. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه بافق در آستانه سال نو با خانواده شهید “محمد حسین کوشکی زاده” و شهید ” […]

در آستانه سال نو، امام جمعه بافق با خانواده های معظم شهیدان دیدار و از نزدیک به مشکلات آن ها رسیدگی کرد و خانواده شهیدان را مورد تفقد قرار داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه بافق در آستانه سال نو با خانواده شهید “محمد حسین کوشکی زاده” و شهید ” حسین پورفلاح” دیدار و گفت و گو کرد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و اینکه شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند، شهدا را چشم و چراغ این ملت دانست.

لازم به ذکر است، شهید کوشکی زاده در تاریخ ۲۳ اسفند ۶۳ در سن ۱۷ سالگی در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از ۷ سال توسط گروه تفحص شناسایی و کشف ودر امامزاده عبدالله به خاک سپرده شد.

شهید پورفلاح نیز در تاریخ چهارم مهرماه ۵۹ در سن ۱۷ سالگی حین آموزش نظامی بر اثر تیر در بافق به شهادت رسید و پیکر مطهرش در امامزاده عبدالله به خاک سپرده شد.

در ادامه، دهقانزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق به دیدار خانواده های عسکری و خوانین زاده رفت و پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را به آن ها تبریک گفت.

  گفتنی است، ابوالقاسم عسکری برادر شهید “حسین عسکری” در عملیات والفجر ۸ در سال ۶۴ در جزیره “ام الرصاص” به شهادت رسید و فرزند شهیده سکینه عسکری که در سال 66 در مکه به شهادت رسید.

“وحید خوانین زاده” نیز فرزند شهیده بتول شیخ العارفین که در سال 66 در مکه به شهادت رسید، می باشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده