رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
  • کد خبر : ۲۵۴۹۲
  • چاپ خبر : دیدار مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج

دیدار مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق صبح امروز با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلیرضا سلیمانی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ صادقی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بافق، به بیان تاریخچه شروع به کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور […]

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق صبح امروز با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلیرضا سلیمانی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ صادقی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بافق، به بیان تاریخچه شروع به کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به ریاست آیت الله جنتی پرداخت.

 وی افزود: با واگذاری این مسئولیت به بنده سعی برآن بوده که با نظارت و برنامه ریزی و برگزاری مراسم ها، راهپیمایی ها و برنامه های ملی و مذهبی، جایگاه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مستحمکتر کنیم.

سید علیرضا سلیمانی در ادامه به برنامه ها و حضور شخصیت های مطرح کشوری و استانی به شهرستان بافق اشاره کرد و حضور مرجع عالیقدر جهان  تشیع، حضرت آیت ا…العظمی نوری همدانی، آیت ا… مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان، آیت ا… ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد، حجت الاسلام مروی، معاون ارتباطات حوزی دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام شهیدی، نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور،حجت الاسلام گندمی،نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر،  در شهرستان بافق و دیگر برنامه ها را از شاخص ترین برنامه ها اعلام کرد.

وی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری مسئولان ادارات، ارگانها و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و  با محوریت امام جمعه  شهرستان بافق توانسته در راستای انجام وظایف خود گام بر دارد.

در ادامه، سرهنگ پاسدار اکبر صادقی ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(ص) و تبریک قرار گرفتن در آستانه سال نو اظهار داشت: با هدایت ها و پشتبانی امام جمعه بافق و از آنجا که مردم شهرستان اعتقاد به ولایت و رهبری دارند می توانیم در کنار هم و باهم برنامه های پر محتوایی برای مردم این دیار انجام دهیم.

صادقی اظهار داشت: با توجه به  رهنمودهای امام راحل(ره) و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ارزش نهادن به مقدسات نظام، مجموعه ناحیه مقاومت بسیج، حافظ ارزش ها و با همه امکانات در خدمت مردم می باشد.

وی یادآور شد: باید در راستای خدمت رسانی، قدم ها را مستحکم تر برداشت و برای بالابردن سطح رونق شهرستان بافق، راهی را که فرهنگ انقلابی در آن وجود داشته باشد، پیش بگیریم.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق، در پایان بر همدلی و هماهنگی مسئولان این نهاد در خدمت رسانی به مردم در راستای برقراری آرامش و امنیت پایدار تاکید کرد.

عکس: محود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده