رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
  • کد خبر : ۲۵۵۰
  • چاپ خبر : بازیکنان بومی در هندبال بافق تقویت می‌شوند

بازیکنان بومی در هندبال بافق تقویت می‌شوند

مدیر عامل باشگاه سنگ آهن بافق با بیان اینکه سنگ آهن در تمام سنین در مسابقات ملی هندبال شرکت می‌کند، گفت: بازیکنان بومی در هندبال بافق تقویت می‌شوند. به گزارش آفتاب بافق مهدی دهستانی  اظهار کرد: تیم هندبال سنگ آهن بافق با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی در لیگ برتر شرکت کرده است. مدیرعامل […]

مدیر عامل باشگاه سنگ آهن بافق با بیان اینکه سنگ آهن در تمام سنین در مسابقات ملی هندبال شرکت می‌کند، گفت: بازیکنان بومی در هندبال بافق تقویت می‌شوند.

به گزارش آفتاب بافق

مهدی دهستانی  اظهار کرد: تیم هندبال سنگ آهن بافق با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی در لیگ برتر شرکت کرده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق با اشاره به برنامه‌های بومی سازی تیم هندبال در دراز مدت، افزود: اکنون 3 بازیکن بزرگسال بومی در ترکیب تیم شرکت دارند.

وی با بیان این مطلب که 8 بازیکن جوان و نوجوان نیز در کنار تیم لیگ برتری هندبال به تمرین می‌پردازند، افزود: استفاده از یک مربی بومی در کنار سرمربی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: کمیته فنی پیشکسوتان بومی این رشته برای پیگیری و برنامه‌ریزی در زمینه هندبال تشکیل شده است.

دهستانی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تیم‌های پایه برای پشتوانه سازی هندبال، افزود: بازیکنان پایه از نونهالان تا جوانان به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه  فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق خاطرنشان کرد: استعداد یابی از مدارس و سطح شهرستان زیرنظر مربی لیگ برتری هندبال یکی از با اهمیت‌ترین برنامه‌های در دستور کار است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده