رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
  • کد خبر : ۲۵۵۲۷
  • چاپ خبر : بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

طی مراسمی و با حضور مدیر روابط عمومی شرکت،  بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) با خانواده هایشان، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. به گزارش آفتاب بافق؛  ، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن  در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امسال هم به حول و  قوه الهی و با حمایت و […]

طی مراسمی و با حضور مدیر روابط عمومی شرکت،  بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) با خانواده هایشان، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛  ، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن  در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امسال هم به حول و  قوه الهی و با حمایت و مساعدت مدیر عامل شرکت و فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) اعزام اردوهای راهیان نور شرکت سنگ آهن و شهرستان  را در ایام نوروز داریم.

رضا فلاح مبارکه  در ادامه گفت: هدف از اعزام اردوهای راهیان نور جهت ترویج فرهنگ ایثار در بین بسیجیان و عموم کارکنان شرکت است و یکی دیگر از اهداف این اردوها ، آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب و فرزندان کارکنان شرکت  با رشادت های دفاع مقدس و مشاهده رشادت ها از نزدیک است.

وی خاطر نشان کرد: قرار گرفتن در حال و هوای دفاع مقدس و با توجه به فرمایشات حضرت آقا که فرمودند جنگ تمام نشده است و شیوه آن فرق کرده است و قطعاً بازدیدهای اینگونه ای تاثیر زیادی در حفظ روحیه جهادی و دفاعی در بین جوانان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از اهداف اردوهای راهیان نور ارتقاء روحیه جهادی ، بسیجی در بین نیروهای جوان ، بویژه بسیجیان و کارکنان شرکت است.

وی گفت: اعتقاد ما بر این است که اگر نیروهای بسیجی شرکت  از مناطق عملیاتی جنوب و غرب بازدید داشته باشند یقیناً آن فردی نخواهند بود که قبلاً بوده اند.

مدیرروابط عمومی  در ادامه اظهار داشت: عید نوروز امسال در دو نوبت اعزام کاروان های راهیان نور را در دستور کار داریم که  این اولین کاروان به صورت خانوادگی و یک دستگاه اتوبوس مجردی اعزام خواهند شد.

رضا فلاح مبارکه شرکت گفت: در طول مسیر هم زائران از اماکن زیارتی بازدید خواهند داشت و این کاروان از مناطق عملیاتی فکه، طلائیه، هویزه، شلمچه، نهرالقمه، دوکوهه و اروندکنار بازدید خواهند داشت.

لازم بذکر است علاوه بر دو دستگاه اتوبوس اعزامی از طرف پایگاه نبی اکرم(ص) سه دستگاه اتوبوس در اختیار ناحیه مقاومت  بسیج و دو دستگاه در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرف شرکت قرار می گیرد.

منبع مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده