رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵
  • کد خبر : ۲۵۵۶۱
  • چاپ خبر : معتمدین هیات اجرایی برگزاری انتخابات شورای شهر بافق انتخاب شدند + اسامی

معتمدین هیات اجرایی برگزاری انتخابات شورای شهر بافق انتخاب شدند + اسامی

8 نفر معتمدین هیات اجرایی به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان اعضای علی البدل برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر بافق انتخاب شدند. به گزارش آفتاب بافق؛ در جلسه ای که جمعه 28 اسفند ماه سال جاری به دعوت “محمد زاده رحمانی”  فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق و با حضور […]

8 نفر معتمدین هیات اجرایی به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان اعضای علی البدل برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر بافق انتخاب شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در جلسه ای که جمعه 28 اسفند ماه سال جاری به دعوت “محمد زاده رحمانی”  فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق و با حضور نماينده هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر بافق در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، 8 نفر معتمدین عضو هیات اجرایی به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان اعضای علی البدل عضو هیات اجرایی برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر بافق انتخاب شدند.

گفتنی است تعداد 30 نفر از معتمدین مورد تایید هیات نظارت مجلس شورای اسلامی از سوی فرماندار بافق به این جلسه دعوت شده بودند که پس از تبيين قانون هيئت اجرايي و اهميت آن در برگزاري انتخابات توسط فرماندار بافق و نماينده هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر بافق، انتخابات برای تعیین 8 تن عضو اصلی هیات اجرایی و 5 تن به عنوان عضو علی البدل، برگزار شد.

در ادامه پس از شمارش آرا افراد زیر به عنوان عضو اصلی انتخاب و معرفی شدند:

1- محمد علی حاجی حسنی

2- رضا شریعتی

3- حسین ارجمند

4- حسین طالعی

5- ولی الله رنجبر

6-بهمن مراد دشتی

7- عباس آقا عامری

8- محسن خوشگذران

همچنین افراد زیر بر اساس آرای به دست آمده به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر بافق، انتخاب شدند:

1- حسن حیدری پور

2- واحد اخیگان

3- سید محمد عباسی زاده

4- اسد الله کریمزاده

5- علی رضا فرجامی

لازم به ذکر است در این جلسه “علی اصغر رنجبر” مدیر آموزش و پرورش و “محمود کریمیان” رئیس اداره ثبت احوال بافق نیز به عنوان اعضای ثابت هیات اجرایی انتخابات شهرستان حضور داشتند.

کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق

عکس: mtb1353

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده