رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
  • کد خبر : ۲۵۵۷۸
  • چاپ خبر : در صورت هرگونه تخلف ماموران مارا در جریان بگذارید
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بافق;

در صورت هرگونه تخلف ماموران مارا در جریان بگذارید

به گزارش آفتاب بافق؛ولی الله رنجبر گفت:باتوجه به روز های پایانی سال وافزایش تقاضا، احتمال افزایش نرخ رابعضا خواهیم داشت. رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت با بیان اینکه این اداره ضمن فعال کردن تیم های بازرسی به صورت خاص بازار را پایش میکند گفت: همشهریان عزیزدر جریان باشند که در صورت بروز هرگونه تخلف از […]

به گزارش آفتاب بافق؛ولی الله رنجبر گفت:باتوجه به روز های پایانی سال وافزایش تقاضا، احتمال افزایش نرخ رابعضا خواهیم داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت با بیان اینکه این اداره ضمن فعال کردن تیم های بازرسی به صورت خاص بازار را پایش میکند گفت: همشهریان عزیزدر جریان باشند که در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی مغازه دار بدون هیچگونه مماشاتی بروز با تخلف برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: تعزیرات در محل حضورخواهد داشت و در محل رسیدگی انجام میشود.

رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود به بازخورد مردم از نمایشگاه بهاره اشاره کرد و گفت: نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم کالابا ایجاد 110 غرفه که 50 درصد تولید کنندگان و کالاهای اساسی مورد نیاز را عرضه کردیم و بازخورد آن استقبال و حضورمردم در این نمایشگاه بود.

رئیس اداره ی صنعت،معدن وتجارت در مبحث میوه شب عید مردم بافق تصریح کرد:توزیع میوه های شب عید از امروز شروع شده و بالغ بر15 هزار تن میوه توزیع خواهد شد‌.

وی بیان داشت :با آرزوی سالی پر از موفقیت و خوشی،سامانه 125پل ارتباطی مردم و اهالی عزیز و سامانه 2051جهت رسیدگی به تخلفات و پاسخگویی در خدمت اطلاع رسانی به مردم فهیم شهرستان می باشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده