رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
  • کد خبر : ۲۵۷۵۲
  • چاپ خبر : وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در کمپ شن و شادن بافق/ شما هم دعوتید….

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در کمپ شن و شادن بافق/ شما هم دعوتید….

محمود واعظی؛ امروز یکی از بازدید کنندگان کمپ کویری شن و شادن در بافق بود. به گزارش آفتاب بافق؛ در ایام نوروز و تعطیلات یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان بافق ،کویرزیبا و شنزارهای روان اطراف شهرستان می باشد. تصاویر ذیل حضور گردشگران اولین روز بهار در این کمپ می باشد. وزیر ارتباطات و فناوری […]

محمود واعظی؛ امروز یکی از بازدید کنندگان کمپ کویری شن و شادن در بافق بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ در ایام نوروز و تعطیلات یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان بافق ،کویرزیبا و شنزارهای روان اطراف شهرستان می باشد.

تصاویر ذیل حضور گردشگران اولین روز بهار در این کمپ می باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری و اطلاعات نیز یکی از بازدیدکنندگان این کمپ بود.

ریگزار پتکستان واقع در ۶ کیلومتری روستای مبارکه از زیباترین مناظر و موقعیت های گردشکری این شهرستان به حساب می آید، که با همت بخش خصوصی، در ایام عید سال ۹۴ به بهره برداری رسیده است.

کمپ کویری شن و شادن واقع در این منطقه فعالیت خود را با هدف ایجاد محیطی جذاب برای گردشگران و مسافران نوروزی آغاز کرد و در مدت ۱۵ روز تعطیلات نوروزی خدمات شایسته ای جهت رفاه حال و تفریح گردشگران و بازدیدکنندگان ارائه می کند.

این کمپینگ کویری برآن شد تا در سال 96 خدماتی نو و تازه را در راستای توسعه صنعت گردشگری ارائه دهد از همین و با الگو برداری و طراحی سازه های سنتی و مشابه به بافت تاریخی استان یزد، توانست منظره ای متفاوت از کویر را تقدیم حضور بازدیدکنندگان کند و خوشبختانه در این راستا توانست نظر مساعد گردشگران و مسئولین را جلب کرده و  به عنوان واحد نمونه کمپینگ کویری استان یزد انتخاب شده است.

مدیریت کمپ برعهده سرکار خانم  اسماء حسینی می باشد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده