رفتن به بالا
  • شنبه - ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
  • کد خبر : ۲۵۹۱۰
  • چاپ خبر : بازدید امام جمعه بافق از ایستگاههای نوروزی شماره یک پلیس  و هلال احمر بافق

بازدید امام جمعه بافق از ایستگاههای نوروزی شماره یک پلیس و هلال احمر بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق  و رئیس جمعیت هلال احمر به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق از ایستگاههای نوروزی شماره یک پلیس  و هلا ل احمر بافق بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق  “حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی” امام جمعه بافق در بازدید از ایستگاه نوروزی شماره یک پلیس بافق، ضمن تقدیر و تشکر […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق  و رئیس جمعیت هلال احمر به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق از ایستگاههای نوروزی شماره یک پلیس  و هلا ل احمر بافق بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق  “حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی” امام جمعه بافق در بازدید از ایستگاه نوروزی شماره یک پلیس بافق، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی شهرستان، حضور گسترده مردم از سراسر کشور به شهرستان بافق به مناسبت سال جدید را خوب ارزیابی کرد  و افزود: در این راستا نیروی انتظامی نیز با قاطعیت مسائل را اعم از مسائل ترافیکی، جاده ای، اخلاقی، امنیتی و … کنترل می کرد که این اقدامات همه قابل تقدیر و تشکر است.

وی از جمعیت هلال احمر نیز در 4 نقطه ورودی و خروجی ها جهت ارائه خدمات  تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، علت حضور خود را در ایستگاه نوروزی پلیس و هلال احمربافق ، تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی و پلیس شهرستان  و جمعیت هلال احمر عنوان کرد که با تلاش هر چه بیشتر در خدمت مردم است و در جهت برقراری نظم و امنیت شهر و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی  تلاش می کند.

امام جمعه بافق در پایان ضمن آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای نظام و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شهرستان بافق دارای پیشرفت بسیار خوبی در همه زمینه ها به خصوص برقراری نظم و امنیت در سطح شهر است.

فرمانده انتظامی بافق نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه بافق، اشاره کوتاهی به اقدامات پلیس در سال ۹۵ و نوروز ۹۶ داشت.

حسن پور در ادامه برنامه های ویژه جمعیت هلال احمر را بیان کرد.

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده