رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
  • کد خبر : ۲۵۹۵۲
  • چاپ خبر : دستگیری سارقی با ۲۵۰ میلیون ریال اموال سرقتی

دستگیری سارقی با ۲۵۰ میلیون ریال اموال سرقتی

ماموران آگاهی شهرستان بافق، سارقی را با ۵ فقره سرقت و ۲۵۰ میلیون ریال اموال سرقتی دستگیر کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: به دنبال اعلام سرقت از منزلی در یکی از مناطق شهرستان بافق، ماموران آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. سرهنگ بیگلری […]

ماموران آگاهی شهرستان بافق، سارقی را با ۵ فقره سرقت و ۲۵۰ میلیون ریال اموال سرقتی دستگیر کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: به دنبال اعلام سرقت از منزلی در یکی از مناطق شهرستان بافق، ماموران آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ بیگلری افزود: در بررسی از منزل و تحقیقات از صاحبخانه محرز شد که سارق مقادیری طلا و جواهرات به مبلع ۲۵۰ میلیون ریال را سرقت و متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود: ماموران آگاهی بافق تحقیقات خود را جهت شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند تا اینکه موفق شدند سارق ۳۷ ساله اهل یکی از استان های کشور را در مدت زمان کوتاهی در سطح شهر شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ بیگلری ادامه داد: با انتقال متهم به اداره آگاهی  و تشکیل پرونده، طلا و جواهرات سرقتی نیز کشف و طی مراحل قانونی به مالباخته تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق خاطرنشان کرد: متهم که دارای چهار فقره سرقت دیگر از مغازه ها نیز بود جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “دستگیری سارقی با ۲۵۰ میلیون ریال اموال سرقتی”

  • علي اصغر رنجبر بافقي says:

    باسلام وخداقوت مرحبا و دست مريزاد به پرسنل خدوم ناجا بويژه. برادران آگاهي. امنيت وآسايش ما مردم با تلاش بي وقفه وشبانه روزي ناجا براي هميشه تضمين شده هست. مجددا به فرماندهي محترم وكليه پرسنل انتظامي بافق خداقوت جانانه عرض ميكنم باتشكر رنجبر

  • با سلام.متاسفانه مالباخته این جریان من بودم که خوشبختانه با همت نیروهای انتظامی تقریبا همه اموال بازگشت.
    ودر ضمن کمال تشکر دارم از آقای حسینی نسب رئیس محترم آگاهی که از لحظه اول در محل حضور داشته و تا دستگیری سارق کار را دنبال کردند. واقعا دست مریزاد و خسته نباشید.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده