رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
  • کد خبر : ۲۵۹۵۹
  • چاپ خبر : بارندگی شدید در سبزدشت بافق، 13 خودرو را گرفتار کرد

بارندگی شدید در سبزدشت بافق، 13 خودرو را گرفتار کرد

  عصر امروز و در ششمین روز از سال جدید 96  عوامل امدادی شهرستان بافق، 13 خودرو را که به علت بارندگی شدید در جاده “سیروس آباد” ( جاده شیطور سابق) گرفتار کرده بود نجات دادند.  به گزارش آفتاب بافق؛ “محمدرضا فتاحی” دبیر کمیته مدیریت بحران شهرستان بافق با اعلام این خبر افزود:  پس از […]

 

عصر امروز و در ششمین روز از سال جدید 96  عوامل امدادی شهرستان بافق، 13 خودرو را که به علت بارندگی شدید در جاده “سیروس آباد” ( جاده شیطور سابق) گرفتار کرده بود نجات دادند.

 به گزارش آفتاب بافق؛ “محمدرضا فتاحی” دبیر کمیته مدیریت بحران شهرستان بافق با اعلام این خبر افزود:  پس از اطلاع از گرفتار شدن 13 خودرو در جاده سیروس اباد، بلافاصله ماموران امدادی جهت بررسی شرایط و کمک رسانی به خودروهای گرفتار به محل اعزام شدند.

محمد رضا فتاحی گفت: در این راستا، ماموران امدادی هلال احمر، آتش نشانی، راهداری، حمل و نقل جاده ای و تیمی از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور به موقع در محل حادثه موفق شدند با تلاش و هماهنگی لازم، رانندگان و سرنشینان خودروهای گرفتار را نجات دهند.

دبیر مدیریت بحران شهرستان بافق ضمن تقدیر و سپاس از عوامل امدادی، درخواست نمود چنانچه مسافران و همشهریان بافقی قصد دارند به دامنه طبیعت و مکان های مرتفع و کوهستانی بافق سفر نمایند بعلت بارندگی های بهاری و احیانا شدید؛ تا پایان تعطیلات نوروزی از حضور در اطراف مسیل ها و اتراق در مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری نمایند تا خدای ناخواسته اتفاق ناگواری برای مسافران و گردشگردان طبیعت بوجود نیاید.

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده