رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
  • کد خبر : ۲۵۹۶۶
  • چاپ خبر : 7 فروردین ماه روز ملی هنرهای نمایشی بر هنرمندان مبارک باد

7 فروردین ماه روز ملی هنرهای نمایشی بر هنرمندان مبارک باد

شورای عالی انقلاب فرهنگی روز ۷ فروردین ماه را به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی اعلام این روز در تقویم ثبت  شده است. آفتاب بافق؛ همزمان 27 مارس روز جهانی تئاتر در ایران 7 فروردین ماه به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی تعیین شده است. شهرستان بافق نیز  دارای گروههای  متعدد نمایشی و علاقمندان بسیاری […]

شورای عالی انقلاب فرهنگی روز ۷ فروردین ماه را به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی اعلام این روز در تقویم ثبت  شده است.

آفتاب بافق؛ همزمان 27 مارس روز جهانی تئاتر در ایران 7 فروردین ماه به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی تعیین شده است.

شهرستان بافق نیز  دارای گروههای  متعدد نمایشی و علاقمندان بسیاری در عرصه هنرهای نمایش دارد. گروههای نمایشی اعم از گروه رسالت، آرین، فانوس شب، عرفان و بعضا گروههای که در حال انجام هنرهای نمایش می باشند.

سایت آفتاب بافق این روز مهم را به این عزیزان هنرمند و صبور و فعال تبریک می گوید و درود به همه ی هنرمندان هنرهای نمایشی  که خلاق و صبورانه، آفرینشگر آثار آبرومند این روزگار بوده اند.

طلیعه تئاتر در روزهایی که نمایش بهار بر صحنه طبیعت است، طلیعه روز و روزگاری دیگرگونه در جان و جهان تئاتر است. دعا کنیم در این بهار، درخت تئاتر پر از غنچه های تلاش و گل های توانستن باشد. تئاتر، غنیمت با مردم بودن است و آرزومندم این آرمان در روزگاری که به ناخوشایندی شنونده ی خشم ها و خشونت ها در گوشه گوشه جهان هستیم، یادآور ارجمندی انسان و انسانیت باشد.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “7 فروردین ماه روز ملی هنرهای نمایشی بر هنرمندان مبارک باد”

  • من نیز به نوبه خود به همه این هنرآفرینان فرهیخته تبریک میگویم و آرزو میکنم که روزگار همواره به کام ، دل و جانشان باشد. می ستایم همت بلندشان را، پاینده باشند و استوار.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده