رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
  • کد خبر : ۲۵۹۷۹
  • چاپ خبر : هشت ساعت عملیات امدادی نفس گیر/ 16 خودرو گرفتار در سیلاب نجات پیدا کردند

هشت ساعت عملیات امدادی نفس گیر/ 16 خودرو گرفتار در سیلاب نجات پیدا کردند

بارندگیهای شدید دیروز در منطقه سبز دشت موجب شد تا در عرض مدت کوتاهی سیلهای خروشان از رودخانه های فصلی جاری شود و مسافران و طبیعت گردان رو غافل گیر کند به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس جمعیت هلال احمر بافق در گزارش گفت: دیروز در اولین ماموریت نیروهای هلال احمر ۱۳ خودرو در جاده سیروس […]

بارندگیهای شدید دیروز در منطقه سبز دشت موجب شد تا در عرض مدت کوتاهی سیلهای خروشان از رودخانه های فصلی جاری شود و مسافران و طبیعت گردان رو غافل گیر کند

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس جمعیت هلال احمر بافق در گزارش گفت: دیروز در اولین ماموریت نیروهای هلال احمر ۱۳ خودرو در جاده سیروس اباد گرفتار شده بودند که با حضور به موقع نیروهای امدادی هلال احمر،آتش نشانی، ایمنی سنگ اهن.راهداری و حمل و نقل جاده ای. این خودروها و سرنشینان گرفتار نجات پیدا کردند.

جعفر حسن پور گفت: هنوز این عملیات به اتمام نرسیده بود که خبر گرفتاری دو خودرو در بیشه در به امدادگران هلال احمر رسید.بلافاصله تیم امدادی دوم با خودرو نجات راهی منطقه مورد نظر شدند.و دو خودرو گرفتار را نجات داده و به منطقه امن هدایت کردند

وی گفت: امدادگران هلال احمر هنوز به پایگاه امدادی نرسیده بودند که خبر گرفتاری یک خودرو پراید با سه سرنشین در سیلابهای جاده قدیم سه چاهون به چادرملو را دریافت کردند. بلافاصله یک تیم امدادی با امبولانس نجات جمعیت هلال احمر راهی منطقه مذکور شد و سه سرنشین گرفتار در این خودرو را نجات داده و  در ساعت یک و نیم بامداد به خانواده های نگرانی که خودشان را به این جاده رسانده بودند تحویل داداند.

رئیس جمعیت هلال احمر از مسافران و طبیعت گردان خواست با عنایت به نوع بارندگیهای بهاری که قادر هستند در عرض چند دقیقه سیلهای خروشان را بویژه در منطقه سبز دشت به را اندازند از اتراق و حضور در مسیر رودخانه های فصلی اجتناب کنند.

حسن پور یادآور شد: ضمنا بعلت لغزنده بودن جاده ها در موقع بارندگی لازم است رانندگان نکات احتیاطی را با دقت و وسواس رعایت کنند.

دامداران و کشاورزان منطقه سبزدشت ضمن رعایت دقیق نکات ایمنی از اسکان و چرای دام در اطراف رودخانه ها و مسیل ها و ابراهه ها و ارتفاعات اکیدا خودداری کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده