رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۴
  • کد خبر : ۲۶۰۸
  • چاپ خبر : بازديد رييس سازمان ثبت احوال کشور از اداره ثبت احوال بافق

بازديد رييس سازمان ثبت احوال کشور از اداره ثبت احوال بافق

به گزارش روابط عمومي  فرمانداري بافق؛ معاون وزير و رييس سازمان ثبت احوال  کشور به همراه مديرکل ثبت احوال استان يزد  از اداره ثبت احوال بافق بازديد و از نزديک در جريان نحوه خدمات رساني و همچنين مشکلات اين اداره قرار گرفت.  "محمد ناظمی اردکانی" در حاشيه اين بازديد هدف از واگذاری خدمات ثبت احوال […]

به گزارش روابط عمومي  فرمانداري بافق؛ معاون وزير و رييس سازمان ثبت احوال  کشور به همراه مديرکل ثبت احوال استان يزد  از اداره ثبت احوال بافق بازديد و از نزديک در جريان نحوه خدمات رساني و همچنين مشکلات اين اداره قرار گرفت. 

"محمد ناظمی اردکانی" در حاشيه اين بازديد هدف از واگذاری خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان را ارائه خدمات سریع و در دسترس به مردم بویژه در ساعات غیر اداری عنوان کرد و افزود : با انجام اینکار خدمت رساني به مردم از سرعت بالاتري برخوردار خواهد شد.

معاون وزیر کشور با اشاره به لزوم بهره برداری از سامانه استعلام الکترونیک هویتی در دستگاههای اجرائی دولت اظهار داشت : با بکارگیری این سامانه موارد جعل و سوئ استفاده از اسناد هویتی کاهش قابل توجهی داشته است .

ناظمی اردکانی اظهار امیدواری کرد : در آینده نزدیک با فراگیر شدن استفاده از کارت هوشمند ملی و با اسکن اثر انگشت همه ایرانیان ، شناسائی شهروندان از طریق یونیک انجام گردد و ارتکاب هر گونه تخلفی از سوی سودجویان و جاعلان ناممکن گردد .

مديرکل ثبت احوال استان يزد در اين بازديد ضمن قدرداني از همراهي مسئولان شهرستان با اين اداره افزود:امام جمعه و فرماندار بافق در آماده سازي و فراهم کردن زيرساخت هاي مورد نياز آرشيو اين اداره  مساعدت و همکاري  مناسب را انجام دادند.

سید محمد طباطبائی افزود: شهرستان بافق رتبه اول  استان در ثبت ولادت و وفات در مهلت قانوني داشته است.

رييس اداره ثبت احوال بافق در اين ديدار ضمن اشاره به عملکرد اين  اداره درشهرستان عنوان کرد: اداره ثبت احوال شهرستان بافق درسال 49 تشکيل و اولين سند را به ثبت رساند و هم اکنون با دارا بودن 5 کارمند مشغول به فعاليت است.

"محمود کريميان "در رابطه با نرخ باروري و ولادت در شهرستان بافق اظهار داشت:نرخ باروري درشهرستان بافق در حدود 3/1 مي باشد و ماهيانه تعداد 80 تا 85 مورد ولادت داريم .

وي همچنين در مورد علل اصلي وفات در شهرستان افزود:مهمترين علت مرگ ومير در بافق ناشي از بيماري هاي قلبي و عروقي مي باشد و انواع سرطان و تصادفات از ديگر عوامل اصلي مرگ ومير درشهرستان مي باشد.

کريميان در ادامه به مشکلات پيش روي اين اداره اشاره کرد و افزود: کمبود نيروي انساني، مشکلات مربوط به مسائل عمراني و ساختمان و عدم وجود زيرساخت هاي لازم از جمله نبود شبکه فيبر نوري در اين اداره را مهمترين مشکلات اين اداره مي باشد.

لازم به ذکر است رييس سازمان ثبت احوال کشور در پايان اين بازديد براي حل مشکلات و کمبود هاي اين اداره قول مساعدت و همکاري داد.

New4853 New4858 New4860

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده