رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
  • کد خبر : ۲۶۰۸۳
  • چاپ خبر : زاده رحمانی در کنار سیاست، روحیه لطیف فرهنگی و هنری دارد
استاد حسین مسرت ، پژوهشگر و کتابشناس نامی کشور :

زاده رحمانی در کنار سیاست، روحیه لطیف فرهنگی و هنری دارد

به گزارش آفتاب بافق؛  نهم فروردین میزبان میهمان گرانقدری بودیم از شهر یزد . استاد و پژوهشگر نامدار ،حسین مسرت پس از چند سال به شهر ما آمدند و در بدو ورود تغییر و تحول و زیبایی بافق را ستودند . سفر وی برای دیدار با فرهیخته ای بود که این روزها با دغدغه بسیار […]

به گزارش آفتاب بافق؛  نهم فروردین میزبان میهمان گرانقدری بودیم از شهر یزد . استاد و پژوهشگر نامدار ،حسین مسرت پس از چند سال به شهر ما آمدند و در بدو ورود تغییر و تحول و زیبایی بافق را ستودند .

سفر وی برای دیدار با فرهیخته ای بود که این روزها با دغدغه بسیار به بهترین شکل شهر را مدیریت می کند .

مهندس زاده رحمانی که خود قلمی توانا دارد به گرمی حضور استاد را پذیرفت و ساعتی با ایشان در زمینه فرهنگ و هنر به گفتگو نشست .

دیدار دو استاد نویسندگی جالب و دیدنی بود ،استاد مسرت از اطلاعات گسترده فرماندار در زمینه تاریخ و فرهنگ یزد و کرمان هم حیران شد و هم شاد و در نخستین کلام به شاگرد خود تأکید ورزید « بافقی ها قدر موقعیت این روزهای خود را بدانند خیلی کم هستند فرماندارانی که در کنار سیاست روحیه لطیف فرهنگی هنری داشته باشند و برای آن دل بسوزانند » قرار بر این شد به زودی کتابهایی در مورد وحشی بافقی منتشر گردد .

استاد مسرت دیدارهایی داشتند از موزه سنگ و معدن شرکت سنگ آهن مرکزی و پارک زیبای آبشار ، همچنین به بازدید از هنرهای دستی بافق در میدان خان رفتند و گفتگوهایی داشتند با سرکار خانم خانم رنجبر رئیس میراث فرهنگی بافق و سرکار خانم کریمی رئیس ارشاد . استاد حسین مسرت را یزد شناس و وحشی بافقی شناس می نامند.

وی بیش از 60 کتاب و 600 مقاله چاپی در مورد تاریخ و فرهنگ مردم استان یزد دارد . چندین کتاب استاد مربوط به وحشی بافقی است . برایشان آرزوی سلامتی و بهروزی داریم .

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده