رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
  • کد خبر : ۲۶۰۹۴
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره توانمندی های روستایی در میدان خان بافق

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره توانمندی های روستایی در میدان خان بافق

امشب، جشنواره توانمندی های روستایی شهرستان بافق با موضوع معرفی قابلیت های گردشگری و صنایع دستی شهرستان  به کار خود پایان داد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم اختتامیه جشنواره توانمندی های روستایی با معرفی قابلیت های گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافق با حضور  امام جمعه بافق، مهندس “خلیل راستار” اولین مدیر عامل شرکت سنگ […]

امشب، جشنواره توانمندی های روستایی شهرستان بافق با موضوع معرفی قابلیت های گردشگری و صنایع دستی شهرستان  به کار خود پایان داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم اختتامیه جشنواره توانمندی های روستایی با معرفی قابلیت های گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافق با حضور  امام جمعه بافق، مهندس “خلیل راستار” اولین مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی،  معاون فرماندار، بخشدار، شهردار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در میدان خان بافق برگزار شد.

در این مراسم، داماد آیت الله میرغنی زاده  به مناسبت دهم فروردین ماه سالروز ارتحال امام جمعه فقید حضرت آیت الله میرغنی زاده پیرامون مجاهدت ها،  رشادت ها،  خصایص و فضایل وی به سخنرانی پرداخت.

در ادامه و پس از پخش کلیپ هایی از مجاهدت های شیخ محمد تقی بافقی و اخوان میرغنی زاده و تجلیل از غرفه داران، مهندس خلیل راستار به سخنرانی و صحبت با بازنشستگان سنگ آهن پرداخت.

این جشنواره که به همت شرکت تعاونی پیش بافان سپهر ایساتیس از تاریخ ۲۸ اسفند ماه دایر شده بود امروز عصر به کار خود پایان داد

مدیر عامل شرکت تعاونی “پیش بافان سپهر ایساتیس بافق” نیز از حضور ۱۵ غرفه در نمایشگاه توانمندی های روستایی این شهرستان خبر داد و افزود: در این جشنواره، روستاهای جزستان، مبارکه، کوشک و حاجی آباد حضور داشتند.

طاهره زینلی، تصریح کرد: محصولات این نمایشگاه شامل ترمه، خرما، گیاهان دارویی، عرقیجات، زعفران و گل های آپارتمانی بود که از ابتدای سال  جدید به معرض فروش گذاشته شده بود.

مدیر عامل شرکت تعاونی پیش بافان سپهر ایساتیس در پایان ضمن تقدیر از همراهی مسئولان شهرستان ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده این نمایشگاه با قوت بیشتری گسترش یابد.

عکس: محمد حیدری، پریسا رجبی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده