رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
  • کد خبر : ۲۶۱۱۴
  • چاپ خبر : همایش پیاده روی اهالی روستای سیدآباد پس از دعای ندبه + تصاویر
در بهار طبیعت؛

همایش پیاده روی اهالی روستای سیدآباد پس از دعای ندبه + تصاویر

  اهالی این روستا در همایش پیاده روی خانوادگی پس از قرائت دعای ندبه شرکت کردند/برگزاری جشن یکی دیگر از برنامه های اهالی این روستا بود به گزارش آفتاب بافق؛ اهالی خونگرم و شهید پرور روستای سید آباد همزمان با آغاز بهار طبیعت و ترنم بهاری، امروز صبح پس از برگزاری مراسم دعای پرفیض ندبه […]

 

اهالی این روستا در همایش پیاده روی خانوادگی پس از قرائت دعای ندبه شرکت کردند/برگزاری جشن یکی دیگر از برنامه های اهالی این روستا بود

به گزارش آفتاب بافق؛ اهالی خونگرم و شهید پرور روستای سید آباد همزمان با آغاز بهار طبیعت و ترنم بهاری، امروز صبح پس از برگزاری مراسم دعای پرفیض ندبه در همایش پیاده روی خانوادگی حضور یافتند .

 روستائیان این روستا طی مسافت از قبل مشخص شده در یکی از تپه های این روستا که مزین به  تمثال شهیدان بود جمع شده و با انجام ورزش صبحگاحی کسالت و خستگی را از خود زدودند.

اهالی این روستا پس از ورزش صبحگاحی مسیر  تپه ها به محل برگزاری جشن  راطی کرده  و مراسم جشنی به همراه  مسابقه با اجرای خوب برادر هاشمی  برگزار شد.

بخشدار بخش مرکزی  به دلیل کسالت و بیماری نتوانسته بود به قول خود جهت حضور در مراسم عمل کند با ارتباط تلفنی از اهالی فهیم روستا عذرخواهی کرد و  آغاز سال جدید و میلاد باسعادت را تبریک گفت.

وی یادآور شد که اهالی با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات نیز حضور  گسترده داشته باشند.

در پایان میزرا محمد تقی زاده  مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی در وصف امام محمد باقر(ع) پرداخت . در پایان مراسم از شرکت کنندگان وحاضرین در مجلس با چای آتشی و  آش محلی  پذیرایی شد.

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده