رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
  • کد خبر : ۲۶۲۵۵
  • چاپ خبر : عملیات تعقیب و گریز خودروها به کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک منجر شد

عملیات تعقیب و گریز خودروها به کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک منجر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار نفر در عملیات تعقیب و گریز خودروها خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ”فرهاد بیگلری” درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به همراه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار نفر در عملیات تعقیب و گریز خودروها خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ”فرهاد بیگلری” درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به همراه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد و اکیپ سگ موادیاب در محور سیریز- بافق اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این خصوص به یک دستگاه خودرو پراید به رانندگی و سرنشینی سه نفر مشکوک شدند که پس از بررسی مشخص شد راننده خودرو، راه پاک کن خودروی مواد مخدر بوده است.

سرهنگ بیگلری ادامه داد: پس از گذشت چند دقیقه، یک دستگاه خودرو پراید ۱۴۱ با دو نفر سرنشین به ایست نزدیک شدند که ماموران دستور ایست صادر کردند ولی راننده خودرو در یک لحظه به قصد زیر گرفتن ماموران، از محل ایست و بازرسی متواری شد که ماموران بلافاصله جهت توقیف آن اقدام و با عملیات تعقیب و گریز موفق شدند پس از تیراندازی هوایی و تیراندازی به سمت خودرو، خودرو را متوقف کنند.

وی تصریح کرد: متهمان که قصد متواری شدن را داشتند با تلاش فراوان ماموران دستگیر شدند که در این عملیات در مجموع، چهار نفر دستگیر و ۲۲ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان خاطرنشان کرد: با تشکیل و تکمیل پرونده، متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده