رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
  • کد خبر : ۲۶۲۹۸
  • چاپ خبر : وفاق و همدلی در شرکت سنگ آهن، نتیجه تفاهم و رفاقت مدیر شرکت و پرسنل است

وفاق و همدلی در شرکت سنگ آهن، نتیجه تفاهم و رفاقت مدیر شرکت و پرسنل است

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در جمع مدیران، معاونان و سرپرستان قسمت های مختلف شرکت به نقل از کارشناس روسی بازدیدکننده از این مجموعه گفت: وفاق و همدلی در شرکت بر اثر تفاهم و رفاقت مدیر و پرسنل شرکت است. به گزارش آفتاب بافق؛ اولین نشست مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی با مدیران، […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در جمع مدیران، معاونان و سرپرستان قسمت های مختلف شرکت به نقل از کارشناس روسی بازدیدکننده از این مجموعه گفت: وفاق و همدلی در شرکت بر اثر تفاهم و رفاقت مدیر و پرسنل شرکت است.

به گزارش آفتاب بافق؛ اولین نشست مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی با مدیران، معاونان، سرپرستان شرکت در سال جدید برگزار شد.

در این دیدار، که مسئولان قسمت های مختلف شرکت اعم از معاونت معدنی؛ تولید، منابع انسانی و امور اجتماعی، برنامه ریزی، فنی، حراست، ایمنی بهداشت، بهداری، روابط عمومی، باشگاه فرهنگی ورزشی آهن و غیره حضور داشتند، سال جدید را به مدیریت شرکت تبریک گفتند.

مدیران و معاونان و سرپرستان که به نمایندگی از پرسنل خود در این دیدار و نشست شرکت کرده بودند، هرکدام عملکرد سال گذشته خود را همراه با برنامه های سال آینده خود بیان کردند و مدیر عامل شرکت با سعه صدر به صحبتهای مسئولان ارشد شرکت گوش دادند.

در ادامه، محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت نیز ضمن تبریک سال جدید و بهار طبیعت و همزمانی آن با ماه مبارک رجب، از همه خواست به نمایندگی از ۵۶۰۰ نیروی فعال و کاری در شرکت در این ماه پر خیر و برکت رجب، دل ها را از هرگونه کینه و کدورت بزدایند و با قلبی پاک و روی گشاده با نیروی خود برخورد کنند.

مدیر عامل شرکت از مسئولان شرکت خواست با کارکنان و پرسنل خود در سال جدید تشکیل جلسه داده و با تبریک سال جدید از آنان دلجویی کنند و از نزدیک مشکلات قشر کارگر را لمس و به آن ها رسیدگی کنند.

عسکری، افزود: آسایش و آرامش پرسنل کارآمد، آسودگی قسمت و راحتی و بدون دغدغه شرکت و کارکنان را در پی خواهد داشت.

وی گفت: اگر شما از نزدیک به مشکلات معیشتی و کاری پرسنل خود توجه کنید، نیرو شادابی خود را دارد و به قطع یقین ما نیز به عنوان یک عضو از این خانواده راحتر و مملوس تر می توانیم کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه، سطح علمی و فکری کارکنان با گذشته متفاوت است، گفت: امروز سطح علمی و فکری کارکنان ارتقاء یافته و آنان موقعیت شرکت را درک می کنند و همه یاری کننده ماهستند.

عسکری ادامه داد: اگر وفاق، دوستی، و همدلی در بین مجموعه باشد خودشان، خانواده شان و حتی شهر دچار آرامشی خاصی است.

مدیر عامل شرکت در ادامه حضور میهمانان و گردشگردان در شهر را به خاطر پیشرفت سطح  فرهنگ جامعه، توسعه راه های ارتباطی و راه های متصل به بافق، خوب عنوان کرد و گفت: امروز راه های شهر مواصلاتی به شهر بافق فاصله ها را کم کرده و در عصر امروز اگر یک کیلومتر مسافت کم شود در اقتصاد و رونق شهر تاثیر گذار است.

وی در ادامه به حضور یکی از کارشناسان روس در ایام عید نوروز اشاره کرد و گفت: یکی از مقامات روس میهمان شرکت بود و با بازدیدی که از شرکت داشت گفت: از زمانی که روس ها، استارت معدن چغارت را آغاز کردند واقعا جای تعجب دارد که مهندسین و متخصصین و کارکنان توانستند اهداف آن ها را در معدن و روش معدنکاری و حتی استخراج ادامه دهند که جای بسی امیدواری است.

این مقام روسی حتی در بازدیدی که از گندله سه چاهون داشت، کار کردن کارکنان در این موقع از تعطیلات کشور را جای تعجب دانست و وفاق و همدلی در شرکت را اثر تفاهم و رفاقت بین مدیر شرکت و پرسنل دانست.

مدیر عامل شرکت، سال ۹۵ را سال بسیار دشوار و بحرانی برای شرکت دانست و گفت: سال ۹۶ نیز ادامه سال قبل است و ما توانستیم معدن را در سال گذشته مدیریت کنیم و نگذاشتیم یک نفر از پرسنل از قطار در حال حرکت پیاده شود فقط و فقط عزم و جزم  کارکنان در مدیریت اقتصادی معدن بود و همه کمک کردند هزینه ها مدیریت شد که کار بسیار مشکلی بود اما توانستیم بحران را رد کنیم.

عسکری، همت پرسنل خود را ستود و از معاونان مدیران، و سرپرستان خواست خطوط قرمز و توجه به پرسنل را در اولویت کار خود قرار دهند.

 مدیرعامل شرکت قول داد که در سال جدید حقوق های کارکنان به روز شود و قول پرداخت حقوق کارکنان پیمانکار در دوسه روز آینده و پرسنل قرارداد و رسمی را تا آخر هفته داد و از سعه صدر کارکنان خود تشکر کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده