رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
  • کد خبر : ۲۶۳۵۸
  • چاپ خبر : کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم در سال ۹۵ در بافق

کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم در سال ۹۵ در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جمع مسئولان و مدیران انتظامی شهرستان بافق از کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم در سال۹۵ خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ “فرهاد بیگلری” در جمع مسئولان و مدیران انتظامی شهرستان بافق ضمن بیان سال “اقتصاد مقامتی؛ تولید و اشتغال” و تبریک ماه مبارک رجب، گفت: نیروی انتظامی در اجرای […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جمع مسئولان و مدیران انتظامی شهرستان بافق از کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم در سال۹۵ خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ “فرهاد بیگلری” در جمع مسئولان و مدیران انتظامی شهرستان بافق ضمن بیان سال “اقتصاد مقامتی؛ تولید و اشتغال” و تبریک ماه مبارک رجب، گفت: نیروی انتظامی در اجرای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام “اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال” می تواند سهم بسیار خوب و ارزشمندی را در حوزه های مختلف به انجام برساند که انجام این امور، باعث گستردگی حوزه امنیت اقتصادی و به تبع آن، افزایش و رشد سرمایه گذاری و تولید و اشتغال می شود.

سرهنگ بیگلری ضمن بیان کاهش ۲۹ درصدی وقوع جرایم در سال ۹۵ ، افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر در همه حوزه ها موفق شدیم عملکرد خوبی را در کارنامه خود به ثبت برسانیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای طرح نوروزی نیز همگام با سراسر استان به مدت ۱۸ روز به انجام وظیفه مشغول بودیم و با توجه به حفظ وضع جدید در رابطه با جرایم آمار چشمگیری داشتیم.

سرهنگ بیگلری ضمن بیان تقدیر و تشکر فرماندار بافق از اقدامات پلیس شهرستان در ایام نوروز، از تعاملات و ارتباطات نیروی انتظامی با مجموعه خود و دستگاه ها و سازمان های دیگر سخن گفت و افزود: باید غنای این ارتباطات حفظ شود تا به اهداف عالیه سازمان برسیم.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده