رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
  • کد خبر : ۲۶۳۸۵
  • چاپ خبر : سپاسگزاری فرزند شهید از ساخت سردیس پدرش

سپاسگزاری فرزند شهید از ساخت سردیس پدرش

فرزند سردار شهید اکبر  شاهپورزاده با ارسال پیامی از شهردار بافق بخاطر سمپوزیوم ساخت سردیس مفاخر و سرداران دفاع مقدس در شهرستان بافق تقدیر و سپاسگزاری کرد. در این پیام ضمن اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا آمده است: ً” زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، کمتر از شهادت نیست.” مقام معظم […]

فرزند سردار شهید اکبر  شاهپورزاده با ارسال پیامی از شهردار بافق بخاطر سمپوزیوم ساخت سردیس مفاخر و سرداران دفاع مقدس در شهرستان بافق تقدیر و سپاسگزاری کرد.

در این پیام ضمن اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا آمده است:

ً” زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، کمتر از شهادت نیست.” مقام معظم رهبری

پس از برگزاری سمپوزیوم سردیس سرداران شهید و مشاهیر و بزرگان شهر بافق در محل پارک تفریحی آبشار به همت شهرداری شهر بافق، فرزند سردار شاهپورزاده با ارسال پیامی از برگزارکنندگان این سمپوزیوم بالاخص شهردار شهر بافق تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این پیام اسماعیل شاهپور زاده فرزند سردار شهید شاهپور زاده؛ خطاب به شهر دار بافق گفته است.

“جناب آقای مهندس سید علی  نوروزاده”

شهردار محترم و  ولایتمدار بافق

شهدا از آن رو زنده و جاوید هستند که هستی خویش را با هستی جهان؛ پیوند جاودانه زده اند.

به‌ برکت همین پیوند مقدس است که چونان ستاره ای پرفروغ در آسمان هدایت و ولایت راه خانه دوست را اشاره می‌کنند.

اینجانب با تبریک سال نو و بهار طبیعت به جنابعالی و پرسنل خدوم شهرداری؛ طبق فرموده مقام معظم رهبری که ” زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، کمتر از شهادت نیست”

اینک که با برگزاری سمپوزیوم ساخت سردیس سرداران شهید و مفاخر شهرستان بافق، زحمات شبانه روزی شما با حضور هنرمندان نامی کشور به انجام رسیده است و سردیس پدر شهید مرا و دیگر سرداران بافقی دفاع مقدس را به شایستگی و زیبایی تمام مجسم نموده اید بر خود فرض می نمایم ضمن سپاس و تقدیر ویژه؛ از درگاه خداوند متعال برای شما و همکارانتان آرزوی موفقیت و سربلندی مسئلت  نمایم.

امید است در مسیر تحقق آرمان شهدا و اجرای صحیح فرامین مقام معظم رهبری و گسترش فرهنگ شهید و شهادت و عمل به وصایای   شهدای جنگ تحمیلی بیش از پیش موفق و منصور باشید.

با سپاس و احترام مجدد – اسماعیل شاهپور زاده بافقی

لازم بذکر است،  سمپوزیوم ساخت سردیس مفاخر و سرداران دفاع مقدس باهمت شهرداری بافق و در ایام تعطیلات نوروز 96 با حضور تعدادی از هنرمندان نامی کشور در مجموعه تفریحی و پارک آبشار بافق برگزار گردید.

گفتنی است در این سمپوزیوم که با استقبال گسترده جوانان و عموم مردم بافق روبرو شده است سردیس هشت تن از سرداران شهید وبزرگان و فرهیختگان  بافقی ساخته شد که در آینده نزدیک در سطح شهر بافق و معابری که به نام این بزرگان نامگذاری شده است قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده